|
|||||||||||||||||||||||
Obser Ver -
Comments:Viņi vienkārši objektīvi novērtē savus skatītājos - tos, kas ir gatavi skatīties tos... emm... hmm... nu kā lai to pasaka... tos tur.
;)))
aha, tv2.0 ienāca prātā
sametīsiet 3 štukas, būs aina ar aktrises atkailināšanos, 10 - būs arī lunku-lunku. es gan nespētu noticēt šāda modeļa eksistencei taisnīgā veidā
Tur fonā droši vien sēž visādi antropolgi-sociologi un droši vien izstrādājuši stratēģiju, ka patiesībā taisīs to scenāriju Pret kuru nobalsos vairākums, a visticamāk, scenārijs būs tāds, kāds dzērumā nejauši uztaps scenāristam
varbūt nevajag idealizēt pasauli, reizēm tā ir tikai tāda, kāda tā var būt.
es pirms kāda mēneša redzēju līdzvērtīgu raidījumu, kurā tiek piedāvāts uzminēt vārdu, kuru vadītāja pat saka priekšā. Biznesplāna pamatā ir koncepcija, ka maksas zvani nenonāk uzreiz studijā, bet kompī, kurš varbūt komutē, bet varbūt nočerkst "mēģini vēlreiz" un pārtrauc savienojumu. Beigās atklāti priekšā pateikto atbildi nosauca kāds uzcītīgs itkā dalībnieks, kultivējot ideju ka vajag tikai daudz zvanīt un saule spīdēs jo spoži. Vajag taču šitā. |
|||||||||||||||||||||||