Vēlies vēl nebijušas izjūtas? Še, Tev! |
[7. Maijs 2008|15:38] |
|
|
|
Comments: |
Man šķiet, ka gaidīšana rindā vairāk kā 2 stundas uz pakalpojumu, ko citās bankās nokārtot var pie info stenda vai pa bezmaksas telefonu, un to nesaņemt, jo es nevaru visu dienu sēdēt viņu bankā, lai arī cik komfortabli beņķi tur arī nebūtu, info stenda neesamība (tb, stends ir, darbinieka nav), apkalpojošā personāla pilnīgais pofigs - o, jā! Man tiešām ir pamatots iemesls.
Mhm, ar to, ka viņiem ir pilnīgi dīvaina politika attiecībā uz klientu apkalpošanu, es arī esmu saskārusies.
Mans vrc nomainīja banku, jo piegriezās, ka šitiem vienīgiem nav filiāļu ar normāliem darba laikiem - kā gan strādājošs cilvēks, pie tam ne centrā strādājošs, var saņemt savu karti, ja visas filiāles strādā no 9 līdz 17?
Jāņem ir brīvdiena un jāiet uz 9.00, tad līdz 16 būsi ticis galā. Vai arī atvaļinājums - iegāju vienos, iznācu trijos piecpadsmit, rindā pirms manis tā rupji aprēķinot, gaidītāju taisni tik daudz, lai mana kārta pienāktu piektdien ap 11.00 | |