smīns - labrīt, komjaunieši
Bija vai ir saistība ar mani momenti / burti / spainis / golf club / hitchhikers / kults.lv / siets / 36.lv / ljp.lv / Ēku saimnieks
22.2.06 08:47
labrīt, komjaunieši

10CommentReply Add to Memories Email this entry to a friend

ns
ns
smīns
22.2.06 09:00

bet ja viņas nebūtu? tur jau tas reliģijas lielais spēks, ka tā padara cilvēkus atkarīgus. tad jau legalizējam heroīnu, jo daudziem tas ir vienīgais pie kā turēties. opijs tautai. opijs tautai..


ReplyThread Parent
darkz
darkz
GUTEN TAG
22.2.06 09:18

well, ar heroīnu, kā tu noteikti nojaut, ir daudz savādāk - tas nepalīdz cilvēkam turēties rāmjos, bet gan otrādi - izārda tos.
kurš bezsmadzeņu deģenerāts ir mazāk bīstams apkārtējiem - pirmais, kurš lieto heroīnu, vai otrais, kurš lieto bībeli?
otrais (ja pieņemam, ka viņš bībeli lieto patiešām fanātiski) nedarīs otram to, ko pats negrib blablabla un ar ticības palīdzību, varbūt, uzveiks iedzimto alkoholismu, kamēr pirmais pāris gadu laikā nomirs no aknu cirozes.

ok, es vienkārši piekasos. es gribu teikt, ka ļoti svarīgi ir tas, kā to reliģiju uztver -- akli seko bībeles/mācītāja norādijumiem, vai arī vienkārši izmanto to, lai turētu sevi rāmjos.
es pats neesmu nevienai reliģijai/sektai piederīgs, jo man tas nav vajadzīgs, bet es saprotu, ka citiem ir. un spēks nav reliģijā, spēks ir ticībā - nav pat īsti svarīgi vai tu tici sev, dievam vai džīzusam. tie, kas paši nejūtas pietiekami stipri, pieķeras reliģijai.
// atvainojos par savām limitētajām domu izteikšanas spējām


ReplyThread Parent
ns
ns
smīns
22.2.06 09:26

protams, ka tas bija pārspīlējums, bet gana uzskatāms, lai parādītu to, ka reliģija ir atkarība. par ko es vienalga esmu pārliecināts. tas, ka tā ir padarīta par pozitīvu atkarību - tas jau ir koncepcijas pamatā. bet tie paši cilvēki varētu ticēt zvaigznēm, fizikai, biologija vai jebkam citam. svarīga ir tiši ticība - nav svarīgi kam, jo tik tiešām - cilveks ir pārāk vājš. un rekur triks - reliģija ir radīta, lai tai ticētu daidzie cilveki, kam ir kaut kam jātic, un paturētu iespēju vajadzības brīdī to izmantot un kaut ko panākt. piemēram, 10tās daļas iekasēšanu. un tieši tapēc es runāju par renesansi, ka reliģija tika padarīta par to, kam tai jābūt - pietiekami neticīgai abstrktai lietai, kam var ticēt vai neticēt. savukārt islāms vēl šo fāzi nav sasniedzis un diez vai sasniegs, jo nu jau diez vai var parādīties kāds, kas var veikt islāma reformēšanu.

tagad ir skaidrāks man punkts? es neesmu pret ticību. es esmu pret to, lai šo ticību būtu iespējams izmantot savtīgiem mērķiem. un tieši tam islāms pašlaik ir ļoti piemērots un arī lietots.


ReplyThread Parent