smīns - par pirktspēju
Bija vai ir saistība ar mani momenti / burti / spainis / golf club / hitchhikers / kults.lv / siets / 36.lv / ljp.lv / Ēku saimnieks
20.2.06 16:20
par pirktspēju

14CommentReply Add to Memories Email this entry to a friend

rem
rem
rem
21.2.06 12:39

kā reizi tieši tirgus likumi darbojas, tāpēc arī maksā. ja tu vai es varētu piedāvāt kaut ko tādu, uz ko tie paši 80000 būtu gatavi atstāt 100 mārciņas par vakara izklaidi, tad arī mēs tā pelnītu. simple as that.

neviens nemaksās neko vairāk, lai brauktu trolejbusā, kuru vada pasaules trolejbusu rallija piecgadējs čempions :) tāpēc uz katru trolebusa vadītāja vietu var ar minimālu piepūli atrast citu.

augstas klases sportisti tāpēc ir augstas klases, ka viņu ir maz. uz katru tādu "augstas klases" sportistu vai aktieri ir 1000 un 1 tāds par kuru neviens nekad nav dzirdējis un kuri taisa reklāmas par piena pakas atvēršanu vai mazgā mašīnas īrijā.

tā kā viss ir godīgi - tikai jārukā :)


ReplyThread
ns
ns
smīns
21.2.06 14:50

kad tu šitā pasaki, tad laikam sanāk, ka es domāju tieši to sociālo pusi - kādēļ cilvēks ir gatavs atstāt tik un tik par to un to un tik un tik par to tun to, kas rezultējas uz to, ka čempions tas un tas nesaņem tik, cik čempions tas un tas saņem.

turklāt, ja saskaitītu visus profesionālos futbolistus, pieļauju, ka nesanāktu nemaz diži vairāk par trolejbusu vadītajiem (nu runājot abstrakti, protams), bet labākais trolvad vienalga nesaņem tik pat cik... nu tu saprati :)


ReplyThread Parent
rem
rem
rem
22.2.06 09:32

un kāpēc man vairs nenāk komentāri uz mailu, a? :)


ReplyThread Parent
ns
ns
smīns
22.2.06 10:15

nu sis jautājums drošvien ņe po adresu :)


ReplyThread Parent
king
king
12.3.06 20:16

ir izklaide un ir sociālie pakalpojumi vai vienk jebkādi pakalpojumi. izklaidei (šovbiznesam) no laika gala bijis veiksmīgāks long-term PR un masu mārketings (uzdrošinos apgalvot, ka it īpaši ASV, no kurienes šovbiznesa invāzija pārņemusi pārējo pasauli palēnām), tāpēc arī masas ir pieradinātas pārmaksāt un principā maksāt daudz par izklaidi, ja salīdzina ar vienkāršākiem ikdienas pakalpojumiem.
no cita skatu punkta - cilvēkiem vajag elkus, ko pielūgt (un reizēm ko pēc tam nicināt), tāpēc tiem, kam izdodas par tādiem, kļūt, ir arī iespēja par to pieprasīt hipersamaksu.


ReplyThread Parent
ns
ns
smīns
13.3.06 09:15

nu skaidrs, ka no laika gala tā ir bijis. jautājums jau paliek tas pats - kādēļ? bet šeit savukārt lieta par elkim ir ļoti laba. ja kāds trolejbusa vadītājs spētu sevi glorificēt, tad drošvien varētu arī piķi raust.


ReplyThread Parent
king
king
13.3.06 14:19

kādēļ? nu laikam jau vajag cilvēkiem autoritātes aka elkus aka uz ko tiekties un ko apbrīnot. troljebusa vadītājus vēl par popstāriem nav pamanījušies pārveidot.
lai gan ja pirms 2 gadiem manā iepriekšējā darba vietā būtu realizējusies produkta promo kampaņa ar tramvaja tjūningošanu (tjipa pimp my ride sab.transportam - ādas sēdekļi, neons un superb akustika salonā, pilnībā pārkrāsots no ārpuses, utt.), ņemot kādu no 6.maršruta sastāviem, varbūt tā vadītājs varētu paprasīt sev pielikumu pie algas par darbošanos publicitātes nolūkos :)


ReplyThread Parent
ns
ns
smīns
13.3.06 19:05

nu tur jau tā lieta - neviens viņus par tādiem nav uztaisījis :)


ReplyThread Parent
king
king
12.3.06 20:20

ak jā, trolejbuss ir sociālais pakalpojums, kam pēc definīcijas jābūt pieejamam visiem iedzīvotājiem un kura cenai jābūt atbilstošai (samērīgai ar) vidējiem ienākumiem valstī. ar trolejbusu jābrauc katru dienu, bet futbola krekliņu par 50 EUR nepērk katru dienu. tāpēc arī neizdosies saprast, kāpēc par dažādiem pakalpojumiem jāmaksā dažādi.


ReplyThread Parent
ns
ns
smīns
13.3.06 09:16

nu tik pat labi varētu sameklēt zemi atalgotu sfēru, kas nav jāliet katru dienu un kas vispār nav pirmās nepieciešamības prece..


ReplyThread Parent