14. Janvāris 2013 (01:16)
zinu, cik liela nozīme ir konkrētām vēlmēm un morālajam atbalstam, tā kā visi brīvie īkšķi lai ūtu par to, lai man biļetē būtu:
asinsrites vispārīgs raksturojums; asinsrades orgāni, imūnsistēma; asinsrites loki; galvas un muguras smadzeņu apvalki, acsābola optiskās vides, nervi, asinsvadi; acs papildorgāni, acs kustību aparāts, putna ass skelets; putna muskulatūra; putna gremošanas aparāts; elpošanas vai uroģenitālais aparāts, maņu orgāni un iekšējās sekrēcijas dziedzeri.
nebūtu taču dikti grūti Dieviņam no šī visa sakomplektēt biļeti ar trīs jautājumiem un ielikt man saujā, vai ne
vislabāk, ja par smadzeņu apvalkiem, aci un putna skeletu
"Sesija. Students nav iemācījies,ieskaite bioloģijā. Viņš ir lasījis tikai par blusām. Izvelk biļeti par suņiem. Stāsta:
- Suņi ir dzîvnieki ar četrām kājām un biezu spalvu, bet tajā spalvā dzīvo, ziniet tādas blusas un viņas... (seko izklāsts)
Profesors noklausās un saka:
- Nu, kaut kas nav tā. Pastāstiet lūdzu vēl par kamieli.
- Kamielis ir dzīvnieks ar četrām kājām, diviem kupriem, bet starp šiem kupriem ir bieza vilna. Un tajā vilnā, ziniet, dzīvo tādas blusas... (atkal blusas apraksts).
Profesors jau saērcināts:
- Kas tā par lietu, velciet 3. biļeti, - kas būs tas būs.
Students velk, - zivis, atkal neko nezina un stāsta:
- Zivis dzīvo ūdenī, viņām ir zvīņas, bet, ja būtu spalvas, kādas blusas tajās dzīvotu!"