19. Aprīlis 2022 (20:06)
bērns ir ļoti radošs, bet, ja viņam pasaka 'tūlīt būs radošs darbs/vajag izdomāt/uzzīmēt pašam' tā Viņš Vairs Neko Nevar. tikko e-klasē par šito ieraudzīju T. kas kā vērtējums nozīmē Turpina apgūt jeb Tūdīgi :D
bērns ir ļoti radošs, bet, ja viņam pasaka 'tūlīt būs radošs darbs/vajag izdomāt/uzzīmēt pašam' tā Viņš Vairs Neko Nevar. tikko e-klasē par šito ieraudzīju T. kas kā vērtējums nozīmē Turpina apgūt jeb Tūdīgi :D
Posted by: smille (smille)
Posted at: 19. Aprīlis 2022, 21:02
|
Aaaargh, kā var novērtēt radošumu sistēmā/vidē, kur radošums nav paredzēts?….
Posted by: porcelāna lellīte (neraate)
Posted at: 19. Aprīlis 2022, 21:09
|
Viņam šis ir nevis no sistēmas, bet jau tāpat, no dabas. Viņš pats savā nodabā no papīra griež un līmē trīsdimensionālas garāžas ar bīdāmām durvīm, čemodānus ar rokturiem etc. Ja nezin, kas tas ir 'radoši'
Posted by: smille (smille)
Posted at: 19. Aprīlis 2022, 23:28
|
Man šķiet tā ir gandrīz visiem, ne? Radošumam vajag brīvību, vajag laiku, vajag “atļauju kļūdīties” vai drīzāk kļūdîšanās iztrūkumu, jo nav viena pareizā rezultātap
ni mēs tulkojam kā ‘nav idiots’