mincīts saka tā
Posted by nistagms on 2011.12.10 at 13:49vakar no Nefolka kunga blodziņa paņēmu paklausīties De Silence et d’Ombre salīdzinoši jauno – 2010. gada albumu – III - The Fall. sapratu, ka vajadzētu tomēr padalīties arī tālāk. De Silence et d’Ombre ir 2007. gadā izveidojies viena cilvēka projekts no Francijas, post / ambient blekmetāls. nosaukums tulkojas kā "Of silence and shadows".
ļoti sasaucās ar āra atmosfēru, kas bija vakar kaut kādos četros dienā un gan jau būs arī šodien - ārā jau gandrīz nakts, sniegs / lietus, un, protams, pāri visam, progresējoša NOLEMTĪBA (DOOOOOOOOM)
pirmā dziesma ir pilnīgs nonesiens - nenormāli foršs ģitāras skanējums, jau no pirmajiem akordiem var saprast, ka sekos lielākās pasaules daļas nesaprasts nolemtības bleķis, kas šajā gadījumā ir apsveicami - bez kosmiskiem ievadiem puikas vienkārši sāk močīt. arī bungām ļoti skarba, asa skaņa. tad, kad ienāk kardāns iekšā, vajag vaidēt un kliegt, cik krutA. nosaukums arī lielisks - "Suffocating ground"... ej tu mincīt galīgi, ku laba. labākais instrumentālais gabals, ko esmu dzirdējis šī gada laikā pagaidām.
otrajā gabalā toties, tad, kad sātaniskais vokāls nomainās uz eksistenciāli izmisīgu, bleķīgu kviekšanu, mani piemklē jau otrais audiālais orgasms. nosaukums "The Path" diemžēl asociējas ar Sandras Nāzikas (Guano Apes līdere, kas skatāma gana atkailinājusies savā vienā no jaunākajiem klipiem) kopā ar Apocalypticu, kas, diemžēl, ir ļoti neveiksmīga asociācija, bet šī ir tik ļoti subjektīva problēma, ka man tagad vajadzētu bez maz vai nokaunēties.
"Outcast" toties tīrais vokāls ir ielikts īstajā vietā, tieši sāk prasīties kaut ko nedaudz maigāku, dvēseliskāku, un francūžu puika to mums arī, protams, sniedz.
"Nihilia" ar gana klasisko nosaukumu sāk skanēt kā gana klasisks blekmetālisks gabals, kas uz baigām pāriet eksperimentālākā skanējumā kopā ar enģelisko bekvokālu un lielisko, ārprāta pilno dziesmas nobeigumu.
kā reiz ar dziesmu "Closer to the depths" ir pienācis laiks, lai uzsāktu ar kādu kosmiskāku intro pēc visiem tiešajiem un nepārprotamajiem sākumiem. Ievadvārdi "It's going deeper" lieliski raksturo to, ko varam dzirdēt, jo mēs tiešām dodamies dziļāk šajā nihilistiskajā blekmetālā, mēs tajā nirstam ar saviem kunģiem, aknām un nierēm. bungu kāpinājums norāda uz to, ka šajā dziesmā notiek smaguma intensitātes palielināšanās, ģitārskaņas sāk atgādināt "Suffocating ground", kas pa nākamajām dziesmām jau bija paspējušas vairākas reizes mainīt skanējumu un izmantotos efektus, bet šoreiz kopā ar 'slagmauriskiem' vokāliem tiekam iesūkti pilnīgos blekmetāla biezokņos. vokāli pārveidojas uz izmisīgiem kliedzieniem, līdz ar dziesmas pamatstruktūras kļūšanu vēl episkākai un kareivīgākai. zēns liek dziesmām līmeņus virsū vienu pa vienai klāt, līdz mēs mokāmies pilnīgā agonijā. beigas mierīgas un nihlistiskas, mūsu muskuļi ir atšālējušies, mūs satur kopā tikai vārgs skelets un mēs izšķīstam pret aukstajiem cietuma mūriem (jebkura šīs pasaules siena ir cietuma siena, arī jūsu guļamistabas, kurā iesaku šo albumu klausīties ar aizkūpinātiem vīrakiem, sēžot ubaga pozā starp rituālā nokautajiem upurjēriem* un kečupa peļķēm)
ļoti sasaucās ar āra atmosfēru, kas bija vakar kaut kādos četros dienā un gan jau būs arī šodien - ārā jau gandrīz nakts, sniegs / lietus, un, protams, pāri visam, progresējoša NOLEMTĪBA (DOOOOOOOOM)
pirmā dziesma ir pilnīgs nonesiens - nenormāli foršs ģitāras skanējums, jau no pirmajiem akordiem var saprast, ka sekos lielākās pasaules daļas nesaprasts nolemtības bleķis, kas šajā gadījumā ir apsveicami - bez kosmiskiem ievadiem puikas vienkārši sāk močīt. arī bungām ļoti skarba, asa skaņa. tad, kad ienāk kardāns iekšā, vajag vaidēt un kliegt, cik krutA. nosaukums arī lielisks - "Suffocating ground"... ej tu mincīt galīgi, ku laba. labākais instrumentālais gabals, ko esmu dzirdējis šī gada laikā pagaidām.
otrajā gabalā toties, tad, kad sātaniskais vokāls nomainās uz eksistenciāli izmisīgu, bleķīgu kviekšanu, mani piemklē jau otrais audiālais orgasms. nosaukums "The Path" diemžēl asociējas ar Sandras Nāzikas (Guano Apes līdere, kas skatāma gana atkailinājusies savā vienā no jaunākajiem klipiem) kopā ar Apocalypticu, kas, diemžēl, ir ļoti neveiksmīga asociācija, bet šī ir tik ļoti subjektīva problēma, ka man tagad vajadzētu bez maz vai nokaunēties.
"Outcast" toties tīrais vokāls ir ielikts īstajā vietā, tieši sāk prasīties kaut ko nedaudz maigāku, dvēseliskāku, un francūžu puika to mums arī, protams, sniedz.
"Nihilia" ar gana klasisko nosaukumu sāk skanēt kā gana klasisks blekmetālisks gabals, kas uz baigām pāriet eksperimentālākā skanējumā kopā ar enģelisko bekvokālu un lielisko, ārprāta pilno dziesmas nobeigumu.
kā reiz ar dziesmu "Closer to the depths" ir pienācis laiks, lai uzsāktu ar kādu kosmiskāku intro pēc visiem tiešajiem un nepārprotamajiem sākumiem. Ievadvārdi "It's going deeper" lieliski raksturo to, ko varam dzirdēt, jo mēs tiešām dodamies dziļāk šajā nihilistiskajā blekmetālā, mēs tajā nirstam ar saviem kunģiem, aknām un nierēm. bungu kāpinājums norāda uz to, ka šajā dziesmā notiek smaguma intensitātes palielināšanās, ģitārskaņas sāk atgādināt "Suffocating ground", kas pa nākamajām dziesmām jau bija paspējušas vairākas reizes mainīt skanējumu un izmantotos efektus, bet šoreiz kopā ar 'slagmauriskiem' vokāliem tiekam iesūkti pilnīgos blekmetāla biezokņos. vokāli pārveidojas uz izmisīgiem kliedzieniem, līdz ar dziesmas pamatstruktūras kļūšanu vēl episkākai un kareivīgākai. zēns liek dziesmām līmeņus virsū vienu pa vienai klāt, līdz mēs mokāmies pilnīgā agonijā. beigas mierīgas un nihlistiskas, mūsu muskuļi ir atšālējušies, mūs satur kopā tikai vārgs skelets un mēs izšķīstam pret aukstajiem cietuma mūriem (jebkura šīs pasaules siena ir cietuma siena, arī jūsu guļamistabas, kurā iesaku šo albumu klausīties ar aizkūpinātiem vīrakiem, sēžot ubaga pozā starp rituālā nokautajiem upurjēriem* un kečupa peļķēm)