par garantijām jautājums |
par garantijām jautājums | 17. Sep 2009 @ 21:50 ![Next Entry Next Entry](http://klab.lv/img/btn_next.gif) |
---|
Nu, bordo, ja nemaldos, vismaz agrāk līdzīgu jautājumu risināšana bija darba pienākumos. Vai arī es jau sāku putroties savās darba vietās.
Katrā ziņā bija tāda figņa, ka firma dod garantiju datoram. Taču uz dažām komplektējošām daļām ir juridiskas tiesības piemērot konkrētās detaļas ražotāja garantiju. Taču nepateikšu, uz kāda pamata tiek izlemts, kuru garantiju piemērot. Šķiet tur arī tas bardaks bija, ja nobrūk detaļa, kam garantija ir ilgāka par datora garantiju, firma brēc un saka, ka skaties kas tev talonā rakstīts. Savukārt ja mazāka - sāk piesaukt pie ražotāja.
emm, nu laptopiem garantija ir uz visu kopumā, jo nav likts pa detaļām kā galda datori. problēma ir tur, ka viņi mēģina aizmālēt acis ar tekstu, ka ražotājs dod 1 gadu garantiju juridiskām personām, bet fiziskām divus, savukārt PTAC saka, ka uz talona ir jābūt garantijas termiņa ilgumam, kurš tur nav. nu vot hvz, ko lai dara
Kas par kantori? IBM datori varētu nebūt likti kopa Latvijā, laikam arī Capital, varbūt arī HP. Citādi arī lapsim cietnis, atmiņa, procis u.c. sīkumi tiek pielasīti atsevišķi. Pats esmu licis kopā. Tā ka, ja lapsim nav plombe un rūpnīcas OS, tad tad ir lasīts pie mums ar visām juridiskajām sekām.
Acer lapis, pirkts 1a.lv, apkalpo Elko
Acer korpusus ieved GNT, un datorfirmas liek uz vietas kopā. Acīm redzot, lai nodrošinātu cenu, ielikt lēts cietnis. Ja atmiņa neviļ, tad WD un Seagate diskiem ir 3 gadu garantija.
|
|
Top of Page |
Powered by Sviesta Ciba |