Otrdiena, 10. Apr 2012, 12:56
Bļēēdes

Šis ir krosposts no Glupais information. Vari komentēt gan šeit, gan tur.

Esmu ilgi un mokoši par to esmu domājis, kamēr gala rezultātā nonācis pie slēdziena, ka Rīgas ielu lielākās problēmas patiesībā nebūt nav tās mistiskās, bieži sabiedrībā pieminētās bedres, kurās atstājam to savu naudu. Protams tagad noteikti vajadzētu atrasties kādam, kurš kliegs: “Ko tu d|я5 vecīt, atbrauc uz manu Ziepčika pagalmu un paskaties kādas tur ir bedres!” ..un es viņam piekritīšu, arī tā protams ir problēma…

Salauzts auto disks

Salauzts auto disks

Bedres, kuras tiek izlauztas ar vien lielākas ar katru pavasari pateicoties temperatūras svārstībām virs un zem nulles atkarībā no tā, vai ir diena vai nakts, ir problēma, kuru var atrisināt ar pāris liekšķeru šķembu un pļociņas pieblietēta, karsta bituma betonseguma palīdzību.

Read the rest of this entry »

Tags:

Otrdiena, 10. Apr 2012, 15:17
[info]drako

Labs. Laikam turpmāk bedrēm braukšu pāri saudzīgāk :)

Otrdiena, 10. Apr 2012, 20:12
[info]jealousy

Oi, es vienmēr esmu gaudies par akām. Tas ir tāds kretīnisms laist kanalizāciju pa ceļu... Bet laikam jau laikos kad pilsētā bija 5 mašīnas tas likās loģiski.

Bet, aku - tāpat kā bedru - karte jāzin no galvas! Man tas ir primārais navigācijas parametrs gan globāli (izvēloties ielas) gan lokāli (izvēloties joslas/joslu puses).

Otrdiena, 10. Apr 2012, 20:28
[info]scope

Lūk!
Un tad lai kāds mēģina kaut ko iebilst, ja līdzīgi kā pa bedrainajiem ceļiem, kāds brauc pa to joslu, kurā ir mazāk aku(piemēram, Mūkusalas iela, starp Salu un Akmens tiltiem). Tāpat arī ar saspiešanos uz šaurajām centra ielām, kur 2 joslām nav vietas, ja vien malējais neuzlasa katru lietus ūdens gūliju.
Starp citu, vispretīgākas ir tās, kas ir iegrimušas tā, ka tālākā mala izskatās ok, bet iegrimusi tuvākā - laikus nepamani un nepaspēj noreaģēt.

P.S. Kā var tā sasist disku? Tur jau izskatās, ka alumīnijs pirms tam paspējis nokorodēt.