Pirmdiena, 28. Apr 2008, 11:15
Cieto daļiņu filtrs

Šis ir krosposts no glupais.info. Komentēt vari gan šeit, gan tur

Pa radio dzirdama reklāma, ka visām jaunajām Mazda dīzeļmašīnām jau standarta aprīkojumā nāk līdzi cieto daļiņu filtrs, kurš it kā nav obligāts, bet Mazda it kā pirmā to ieviesusi kā standartu.

Diemžēl reklāmas auditorijai tiek laupīts ticamības moments, par cik Audi markas dīzeļ-automobīļos cieto daļiņu filtrs tiek likts jau no 2005. gada, bet Audi konkurents BMW to ieviesa 2006. gadā. Droši vien tas pats nelaimīgais filtrs ātri vien tika sākts krāmēt gan vācu Tautas Vāģos, gan arī čehu Skādēs, par cik šīs auto markas nāk no vienas grupas, kurā sastāv arī Audi.

Tags: ,

Pirmdiena, 28. Apr 2008, 16:56
[info]genius

Ja runa ir par DPF (Diesel Particulate Filter), tad pie mūsu soļarkas tas it kā nenormāli ātri aizdiršoties un tad toč ir dirsā mati. Viens džeks bija nopircis sev 2006. vai 2007. gada Audi A4 3.0 TDI, kas gāja ar DPF; pēc kāda laika izmeta kļūdu, ka filtrs ciet, ierobežoja apgriezienus līdz 2000 rpm un servisā esot bijis jāmaina, tik nezinu, vai nomainīja garantijas ietvaros vai arī kāda cita lieta.
IMHO vispirms mūsu valstī vajadzētu sākt tirgot normālu dīzeļdegvielu, lai eļļu varētu mainīt pēc 15 000 km, nevis 10 000 km, un tikai tad ieviest DPF.
Ak jā, runājot par to DPF, tad formāli tas ir paredzēts uz 200 000 km un tad jāmaina; priekš Audi maksā ap 1200 Ls (inflācijas dēļ gan ar laiku cena celsies)