Ja runa ir par DPF (Diesel Particulate Filter), tad pie mūsu soļarkas tas it kā nenormāli ātri aizdiršoties un tad toč ir dirsā mati. Viens džeks bija nopircis sev 2006. vai 2007. gada Audi A4 3.0 TDI, kas gāja ar DPF; pēc kāda laika izmeta kļūdu, ka filtrs ciet, ierobežoja apgriezienus līdz 2000 rpm un servisā esot bijis jāmaina, tik nezinu, vai nomainīja garantijas ietvaros vai arī kāda cita lieta.
IMHO vispirms mūsu valstī vajadzētu sākt tirgot normālu dīzeļdegvielu, lai eļļu varētu mainīt pēc 15 000 km, nevis 10 000 km, un tikai tad ieviest DPF.
Ak jā, runājot par to DPF, tad formāli tas ir paredzēts uz 200 000 km un tad jāmaina; priekš Audi maksā ap 1200 Ls (inflācijas dēļ gan ar laiku cena celsies)