Trešdiena, 7. Mar 2007, 09:10
Kārbas

Vakar pie [info]laukurozes sanāca padiskutēt par automātiskajām un manuālajām kārbām. Padalīšos par to kāpēc man patīk manuālās kārbas, nevis automāti.
Automātiskajās kārbās man nepatīk:
* Kārbas reakcijas ātrums. Tas kaut kur aizkavējas no 1 līdz pat 2 sekundēm;
* Nepatīk, ka robi pārslēdzas ne tad un ne tajos robos, kuros vēlos;
* Nepatīk, ka automātus nevar ievilkt, kā arī neiesaka ar automātiem vilkt citus;
* Automātiskajām kārbām biežāk jāmaina eļļa;
* Mašīnas ar automātiskajām kārbām nevar sabremzēt ar motoru;
* Automātisko kārbu remonts ir dārgāks par manuālo kārbu remontu;
* Motori ar automātiskajām kārbām rij vairāk degvielu.

Trešdiena, 7. Mar 2007, 11:33
[info]divi_g

Manējā ir ar manuālo, taču sanāk ar darba "tomātiem" pabraukāt, un teikšu tā:
* Jāpiešaujas, jā.
* Vajag tādu "tomātu", kuram var ieslēgt sekvenciālo režīmu ;P
* Ievilkt nevar, par cita vilkšanu: nu labrīt, figņa pilnīga. Uzsildi un velc savā nodabā, saskaņā ar manuāli.
* Neesi tik sīkumains ;)
* Toties es teiktu, ar tomāts + bremze bremzējas daudz patīkamāk nekā manuālā + bremze.
* Ja nobirst, tad ir ziepe, jap.

Taču vispār es gribētu "tomātu", ērtības dēļ. Pa pilsētu braukāt tomēr ir daudz patīkamāk.