Trešdiena, 7. Mar 2007, 09:10
Kārbas

Vakar pie [info]laukurozes sanāca padiskutēt par automātiskajām un manuālajām kārbām. Padalīšos par to kāpēc man patīk manuālās kārbas, nevis automāti.
Automātiskajās kārbās man nepatīk:
* Kārbas reakcijas ātrums. Tas kaut kur aizkavējas no 1 līdz pat 2 sekundēm;
* Nepatīk, ka robi pārslēdzas ne tad un ne tajos robos, kuros vēlos;
* Nepatīk, ka automātus nevar ievilkt, kā arī neiesaka ar automātiem vilkt citus;
* Automātiskajām kārbām biežāk jāmaina eļļa;
* Mašīnas ar automātiskajām kārbām nevar sabremzēt ar motoru;
* Automātisko kārbu remonts ir dārgāks par manuālo kārbu remontu;
* Motori ar automātiskajām kārbām rij vairāk degvielu.

Trešdiena, 7. Mar 2007, 10:15
[info]maris

* Vispār jau BMW skaitās vieni no labākajiem automātiem :P
* Jāvelk ik pa laikam ir.
* Eļļa jāmaina ik pēc 50k (respektīvi konkrēti man 1x gadā)
* Bremzēšana ar motoru palīdz sanest auto
* Ne reizi vēl nav bijis jāremontē, bet nedod Dievs, ja būtu (ptfu, ptfu, ptfu)

Trešdiena, 7. Mar 2007, 10:22
[info]jealousy

* aha, un tai paaudzei kuras auto ir tev, bmw izmanto no GM aizlienētos Opel Omega automātus ;)
*
*
* ar ikdienas auto ir jābrauc taisni. sanešanai sameklē kādu sportam pielāgotu vāģi
*

Trešdiena, 7. Mar 2007, 10:31
[info]maris

Kur tu šito rāvi?!?

Trešdiena, 7. Mar 2007, 10:37
[info]jealousy

kas to vairs atceras. bija ziņās pērnajā gadsimtā. viņiem kkāda maiņa bija. dzinēja galva pret ātrumkārbu, vai kkas tāds.

Trešdiena, 7. Mar 2007, 10:55
[info]maris

Nu omegās bija BMW motori, bet tas bija iepriekšējās paaudzes :P