Trešdiena, 12. Sep 2012, 13:30

Gaidot tikšanos bankā, pāršķirstot žurnālu, nevilšus izlasīju frāzi no intervijas ar kādu biznesmeni, ka viņam neesot problēmu, viņam esot izaicinājumi.
Man arī uzradās izaicinājums - banka mani ir krāpusi 2 gadus. Vēl nezinu, ko viņiem vajadzētu darīt, bet meitene tikai nopīkstēja, ka ļoti atvainojoties un tas vairāk neatkārtošoties. Šodienai lasāmviela jau gaida - līgums. Ja ir kāds papraktizēties (lasīt - pastrīdēties) gribošs jurists - laipni lūgts!

Trešdiena, 12. Sep 2012, 13:38
[info]str

un kā viņi iemanījĀs?

Trešdiena, 12. Sep 2012, 13:47
[info]la_cumparsita

Teica, ka esot sistēmas kļūda aprēķinot ikmēneša maksājumus un esot man sūtījuši vēstules, par kurām neko nezinu.

Trešdiena, 12. Sep 2012, 13:44
[info]perfekta

kā viņi krāpuši?

Trešdiena, 12. Sep 2012, 13:48
[info]la_cumparsita

Hipotekārā kredīta pamatsumma katru mēnesi kaut kā aug un aug, bet procentu likme rāda, ka vajag būt otrādi. Kļūda esot. Bankas.

Trešdiena, 12. Sep 2012, 14:09
[info]str

un vai ta pārrēķinu netaisīs???

Trešdiena, 12. Sep 2012, 14:09
[info]str

swed?

Trešdiena, 12. Sep 2012, 14:13
[info]la_cumparsita

AB

Trešdiena, 12. Sep 2012, 14:12
[info]la_cumparsita

Pat nepiedāvāja.

Trešdiena, 12. Sep 2012, 14:16
[info]str

oho! tas gan intresanti!

Trešdiena, 12. Sep 2012, 15:00
[info]vilibaldis

Piezvani Patērētāju tiesību juristam, palīdzēs sastādīt pieprasījumu pārrēķinam

Trešdiena, 12. Sep 2012, 15:39
[info]malish

Par šādu rīcību no AB puses dzirdu jau 2 reizi,sakritība?

Trešdiena, 12. Sep 2012, 15:57
[info]la_cumparsita

Diez vai...