Ceturtdiena, 5. Aug 2010, 08:27

Pēc likuma mani tagad varētu atlaist.
Bet pēc būtības tas klients ir idiots.
Taisnības nav, ir tikai pliki fakti un skaitļi un tie runā pret šī klienta pārliecību.
Es kļūdījos.

Ceturtdiena, 5. Aug 2010, 10:27
[info]malish

domā tiešām neko nevar darīt?

Ceturtdiena, 5. Aug 2010, 10:29
[info]la_cumparsita

Laiks rādīs - kāda būs klienta reakcija, ko teiks priekšnieks, bet vispār... rāmi lēnām... varbūt arī pārmaiņas nenāktu par sliktu.

Ceturtdiena, 5. Aug 2010, 10:34
[info]malish

:) Biju staigāt pa Daugavas promenādi, tur tagad tādas masas :)
Vieni bezdarbnieki, tā kā labāk turies pie darba ;)

Ceturtdiena, 5. Aug 2010, 10:39
[info]la_cumparsita

Jā, labāk tā, bet tad jau redzēs.

Ceturtdiena, 5. Aug 2010, 10:37
[info]vilibaldis

kļūdīties ir cilvēcīgi... bet nu realitātē tiešam viss atkarīgs no priekšnieka

off topic:
ja nu gadījumā tev kāds brīdis ir brīvs visu nākošo nedēļu var nākt mani izklaidēt uz salonu, stiepšu gumiju

Ceturtdiena, 5. Aug 2010, 10:44
[info]la_cumparsita

Ir cilvēcīgi, bet nedrīkst. Un kļūdījos, jo aizmirsu, ka jāsaka "melns", ja klients saka "melns".
Bet par salonu, jā, aizstaigāšu!

Ceturtdiena, 5. Aug 2010, 11:41
[info]kreiza

Pēc kura likuma? Vispār labus darbiniekus tik viegli neatlaiž ;)

Ceturtdiena, 5. Aug 2010, 12:04
[info]la_cumparsita

Domāju, darba likuma, bet tur 101 pantā minētos gadījumus īsti nevaru attiecināt uz šo gadījumu...
Patiesībā, nav ne jausmas, kā varētu definēt strīdu ar klientu. Klienta strīdēšanos un kliegšanu kā var nosaukt, jo es jau neko - rāmi izklāstīju savu viedokli, kurš nesakrita ar klienta viedokli un tāpēc es tagad esmu sliktene.