Kurvjzieža kontemplācijas

Krāšņais Kurvjziedis

Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
Paklau, vai ir tāda profesija, kuras pārstāvji ceļojumu aģentūru uzdevumā dodas vienatnē veidot tūrisma maršrutus, iedibināt kontaktus ar vietējiem, noskaidrot iespējamās naktsmājas un barotuves, izpētīt transporta shēmu un veikt tamlīdzīgas lietas?
  • (Anonīms)
    Neesmu šai industrijā, bet mans "kurpnieka"viedoklis par iespējamajiem variantiem ir šāds:

    1) Jaunus maršrutus (tūrisma produktus) izstrādā/veido tūrisma/ceļojumu operatori (TezTours, Novatours, arī Impro u.c.) , aģentūras parasti vienkārši pārdod svešus produktus. Pieņemu, ka šiem kantoriem ir nepieciešami cilvēki tūrisma produktu veidošanā/iztrādē un var pieteikties pie viņiem. Vienīgi man liekas, ka tas vairāk būs administratīvs darbiņš tipa kaut ko sarunāt, noslēgt līgumus utt.

    2) Ceļojumu aprakstu/izziņas informācijas veidošana ir pilnīgi cits bizness, kur darba/naudas devējs var būt ceļojumu informācijas publicētāji (tipa Lonely Planet, Let'go, u.c.). Latvijā vienīgais man zināmais šīs nišas pārstāvis ir http://www.anothertravelguide.com/par_mums.php. Vienīgi baidos, ka Latvijas tirgus ir par mazu, lai no tā varētu sanākt maizes darbs (kaut gan viņiem sarakstā ir arī vienkarsi portala korespondenti)

    Un vispār es šajā situācijā būtu sakomunicējis ar kādu industrijas ekspertu. Ja nav karsto kontaktu, tad vienkārši būtu aizgājis uz Impro parunāt (nezkāpēc man liekas tur varētu būt vissiltāk)

    I.
    P.S. Btw, nav svarīgi, kā to sauc, galvenais, ka tas ir tas, ko tu vēlies.
    • Paldies!:)
      • (Anonīms)
        Tikko ienāca prātā vēl viens variants (ko droši vien es pats būtu mēģinājis). Ja ir sajūta, ka šāda nodarbe ir patiesais aicinājums, tad jātaisa pašai savs kantoris tipa "Īpašo ceļojumu aģentūra", kas "no vidusmēra nūģisma izrautiesgribošajam nūģu segmentam" piedāvātu customer-tailored ceļojumus (es pats labprāt kaut ko tādu izmantotu). Zinu, ka Impro un vēl kāds kaut ko tādu dara, bet lielajiem kantoriem pēc lietu loģikas vienmēr uzsvars būs uz unificēto/industrializēto produktu pārdošanu, tāpēc te noteikti paveras niša mazam individualizētam servisam (tipa kā personīgais šuvējs vs. brandoto/gatavo lupatu industrija). To visu sasinhrinizēt ar airBaltic jaunajiem maršrutiem (un vēl izmantojot viņu pārdošanas kanālus) un lieta rullē!
        Tiesa 90% no šīs nodarbes būs administratīvā rutīna, bet, iespējams, to skaisto 10% dēļ ir vērts to darīt.
        I.


        • Tiesa gan. Bet tādam atvēzienam īsti neesmu gatava.:(
          Mēs esam pazīstami?
          • (Anonīms)
            Domāju, ka nē.
            Par to atvēzēšanos. Mēs nemaz nenojaušam, uz ko esam spējīgi (ja ir motivācija) un tā gatavība nav nekas cits kā subjektīvs psihes stāvoklis.
            Man nezkāpēc liekas, ka jebkurš algots darbs nav savienojams ar tās būtnes būtību, kas slēpjas zem šī pseidonīma (algots darbs pēc definīcijas ieliek tevi svešā sliedē un nokauj kreativitāti, tiesa iedod arī to mānīgo drošibas sajūtu).
            Būtu taču muļķīgi visu mūžu palikt neziņā par to, kā tas ir, ja ja tu pats veido savu dzīvi.
            I.
Powered by Sviesta Ciba