Kurvjzieža kontemplācijas

Kad mūzas atsaka

Krāšņais Kurvjziedis

Kad mūzas atsaka

Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
"Būt Kejai Gondai" pirmais cēliens (otrajam nesaņēmos) manī raisīja skumjas pārdomas par to, cik strauji mēs visi novecojam un cik briesmīga impotence ir skārusi Džili, kurš taču ir tikai nedaudz vecāks par mani.

Diezgan tizlās statiskās mizanscēnās izvietojušies aktieri cits pēc cita neizteiksmīgi rečitē slikti tulkotu un slikti dramatizētu tekstu. Vienīgā, kas ienes mazliet dzīvības, ir epizodiski uznākošā Mirdza Martinsone.Pieņemu, ka dažas vienpadsmitās klases dzejas montāža žetonu vakaram izklausās labāk.

Tam visam pa vidu klīst bēdīga Rēzija melnās mežģīnēs un kārtējo reizi mēģina izlikties par liktenīgo vampīrsievieti. Viņai nesanāk.

Ne kripatiņas ironijas (kaut gan didaktiskais teksts brēc pēc tās). Visi banaļņiki, kas stereotipizē mietpilsoņus, zemtupeļu vīrus, alkatīgās sievas, kašķīgās sievasmātes, pērkamos anarhistus un seklos, izlaidīgos bohēmistus, tiek norunāti kokainā nopietnībā.

Pieļauju (ļoti ceru!), ka fināls bija pārsteidzošs un daudz ko atrisināja.
Tomēr pat vispārsteidzošākais fināls nevarētu kompensēt vēl stundu tās gaudenības.
  • (Anonīms)
    bet kas tas ir, kad tiešām interesanti paliek, kad parādās otrā trešā plāna pag gadsimta aktrises ( tur vēl dreģe bija) kas notoek ar lv teātri? pat ar aizvērtām acīm bija garlaicīgi
    • Jā.
      Varbūt garajā mūžā iemācījušās ignorēt visdažādāko režisoru nevarību un pēc labākās sirdsapziņas kaut ko izdarīt ar savu tēlu.:)
      Protams, izrādi viņas nevarēja glābt.
Powered by Sviesta Ciba