Neatceros, kur tieši pirms dažām dienām izlasīju kāda literatūrzinātnieka teikto, ka atšķirības starp "Zaļo zemi" un "Straumēniem" pamatā sakņojas apstāklī, ka Upītim viņa mūžā vairākkārt nācies turēt rokās mēslu dakšas, bet Virzam gan - ne reizi.
pretrunu tur nav - cilvēks visnotaļ var būt vienlaikus gan intelektuāli, gan fiziski aktīvs.:) (Tomēr noteikti negribu iesaistīties padziļinātā diskusijā par visiem apstākļiem, kas varēja, vai nevarēja kaut ko ietekmēt lauku sadzīves krasi atšķirīgajos tēlojumos.)
man gan gribas pakasīties. ok, pēc studijām virza tusēja pa tēva māju, intelektuāli lasīdams grāmatas un iespējams necilājot sūdu dakšas, taču ap to pašu laiku upītis sūdu dakšas necilāja i ne tik un intelektuālu grāmatu lasīšanu papildināja ar intelektuālu darbu, pāķos vairs nedzīvojot vispār. tā kā tas sūdu dakšu sentiments varētu vispār nākt no sarkano nepieciešamības savus varoņus padarīt par "no tautas nākušiem strādniekiem"..
drīkstam šo sarunu neturpināt, es centīšos apstāties, bet nu apgalvojums par virzu un upīti vispār psc
Man gan liekas, ka Upīts, būdams tāds labi noaudzis, ražens teļš, katru savu pilsētnieka brīvdienu bija spiests vadīt tēva pāķu mājās un cilāt dakšas, un akurāt tas viņu motivēja ZZ sarakstīšanai.:)
Bet nu, OK, neturpināsim labāk vis. Man šī tēze (žēl, ka neatceros autoru, bet vajadzēja būt kompetentam) nav tik ļoti mīļa, lai es tās dēļ ar kailu krūti lēkātu pa barikādēm.:)
(Tomēr noteikti negribu iesaistīties padziļinātā diskusijā par visiem apstākļiem, kas varēja, vai nevarēja kaut ko ietekmēt lauku sadzīves krasi atšķirīgajos tēlojumos.)
drīkstam šo sarunu neturpināt, es centīšos apstāties, bet nu apgalvojums par virzu un upīti vispār psc
Bet nu, OK, neturpināsim labāk vis. Man šī tēze (žēl, ka neatceros autoru, bet vajadzēja būt kompetentam) nav tik ļoti mīļa, lai es tās dēļ ar kailu krūti lēkātu pa barikādēm.:)