Kurvjzieža kontemplācijas

humanitāras nejēgas likstas

Krāšņais Kurvjziedis

humanitāras nejēgas likstas

Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
Ja nu vēl kādam ir gadījies, ka dators pēkšņi atsakās ielādēt jūsu lietotājprofilu (datora, nevis cibas vai vēl kādas tur vietnes), kā rezultātā nākas strādāt kaut kādā figviņzin temporālā režīmā un makarēt visus dokumentus caur C disku, bet ar to kaut kā izdevies tikt galā, priecāšos, ja dalīsities pieredzē.
Saņēmu padomu uztaisīt vēl vienu admina profilu, bet tas nelīdz - otrajam adminam pirmā profila dokumenti tāpat pieejami tikai read-only, un ja grib ko darīt, ir jākopē.

HELP!!!!!
  • Universālais padoms nr.1: pārstartējies! :)
  • Ja tas nepalīdz, mok ir vērts paskatīties logus (logus, nevis luogus), ko šams labu vai sliktu saka šajā sakarā.
    • Ko, lūdzu, paskatīties?
      • Labā peles poga uz My Computer - Manage - Event Viewer, tur ir dažādi windu logi. Visticamāk, ka būs zem System, meklē kļūdas paziņojumus :)
        • Paldies.
          • Un kas tur labs atradās? ;)
            • Nu, tur ir visādas nesaprotamas tabuliņas.:)
              Vai uzmanība jāpievērš tai, kas sauca "Log summary" ?
              • Kur Tu tādu atradi? :0 Kas Tev par windu?
                Pameklē Error vai Warning zem Type, salīdzini ar ielogošanās laiku, tad atver un palasi, kas rakstīts zem Description.

                Vēl ir variants uzinstalēt TeamViewer un pierunāt kādu pačakarēties remouti.
                • Man ir Vista. (un es pati arī - zināmā mērā).:)
                  Summary of aministrative events man norāda, ka pēdējo 24 h laikā esmu piedzīvojusi 79 Audit failures. Sīkākus paskaidrojumus es no viņa nemāku pieprasīt.
                  • Man nekur Vistas pie rokas nav. Zem Event Viewer nav sadaļas Windows Logs?
                    • Nē.
                      Tur ir :
                      1) Overview
                      2) Summary of Administrative Events
                      3) Recently Viewed Nodes
                      4) Log Summary
                      • Afigeķ. Nu a ja uzklikšķina uz tā paziņojuma par audit failures, mok kkas atveras?
                        • Ak, jā. Tur viņš gaumīgi paziņo:
                          Failure Reason : An Error occured during Logon.

                          Uz ko man gribas viņam atsaukties: Oh, really?!!! :)
                      • Btw, ko Tev kompis saka? Mok "The User Profile Service failed the logon. The User Profile failed to load."?
                        • Nē, viņš pie ielogošanās izmet apakšā īslaicīgu paziņojumu, ka, lūk, neizdevās ielādēt visu jūzerprofilu, raksti vien temporālajā, dura!:(
                          • Your user profile was not loaded correctly! You have been logged on with a temporary profile.
                            Changes you make to this profile will be lost when you log off. Please see the event log for details or contact your administrator.
                            ??
                          • Vispābā, palasoties padomus sagūglētajos linkos, man rodas Zināmas Aizdomas, ka diez vai Tev ļoti gribēties rakāties pa reģistriem un meklēt windu useru IDus ;)

                            Tādēļ piedāvāju divus vienkāršākus risinājumus:
                            Vispirmām kārtām, uztaisīt konkrētā jūzera datu rezerves kopiju (C:\Users\lietotājs). Tad:
                            1. ja nekas kopš neveiksmes nav mainīts (programmas utt.), tad, ja šams ļauj, iebūtoties iekš safe mode (pie startēšanās jāspiež F8, labāk atkārtoti, starp brīdi, kad beidz lādēties BIOS un sāk lādēties windi) un pamēģināt System Restore.
                            2. vai arī uztaisīt jaunu lietotāju un iekopēt viņam vecā lietotāja dokumentus un vajadzīgos programmu setingus (zem AppData, lielākā daļa zem Roaming).

                            Ko saki? ;)
  • Var pamēģināt apmēram šitā: right-click uz mapītes vai faila, ņemam " Properties", izvēlamies tabu "Security", un pasakām, kuram lietotājam tagad būs tiesības lasīt/rakstīt attiecīgos failus (ja daram mapei, tad ieliekam ķeksi, ka šitie te noteikumi tagad attieksies arī uz visiem failiem, kas atrodas mapē).
    Ja tur nekāds " Security" nav redzams, uzgūglē "disable simple file sharing".
    • Bet tā, lai būtu pa vecam, ka es normāli ielogojos un man viss normāli pieejams - kas uz desktopa, kas mapēs - tā vairs nebūs nekad, nekad?
      • Tur var būt simt un viens iemesls, kāpēc nevari normāli ielogoties - caur cibu būs grūti tikt skaidribā, labāk sameklē kādu profu, kas var tikt tam datoram fiziski klāt.

        Nu, ja mēģina caur cibu risināt, tad dari, ko divi_g saka - sameklē "Windows Event Viewer" (Control Panelī, zem Administrative Tools, laikam) - tur būs saraksts visādiem sistēmas ziņojumiem. Paskaties ziņojumus, kas ir radušies apmēram tajā laikā, kad pēdējo reizi mēģināji ielogoties savā profilā (ja neatceries, kad tas bija, pamēģini vēlreiz ielogoties savā profilā un piefiksē laiku). Tevi interesē paziņojumi ar sarkanu ikonu, ķipa, kļūdu ziņojumi. Ir zināma varbūtība, ka no kļūdas paziņojuma teksta varēs saprast, kur ir problēma un kā to risināt.

        http://support.microsoft.com/kb/308427
Powered by Sviesta Ciba