Godīgi sakot es pat vairs nesaprotu kā tas strādā. Viņiem ko tiešām vairāk pēr kaut kādu teiksi veļas pulveri no tā ka piemēram filmai pa vidu izlec tā nsaukums, cilvēks nočortojas un reklāmas pauzes laikā aiziet pačurāt? Cilvēki kaut kur kaut kad tiešāam uz to vēl skatās?
(no subject)
from:
ctulhu
date: Jun. 16th, 2025 - 09:48 pm
Link
Reklamē intensīvi => liels sūds
[OK, algoritms nestrādā ideāli precīzi uz mākslu, kinoafišām etc, bet uz pārtikas un saimniecības precēm - tuvu 100%]
Reply | Thread
(no subject)
from:
kochka
date: Jun. 17th, 2025 - 07:04 am
Link
Reply | Parent | Thread
(no subject)
from:
ctulhu
date: Jun. 17th, 2025 - 12:21 pm
Link
Reply | Parent