Nov. 7th, 2016 @ 01:54 pm (no subject)
From:(Anonymous)
Date: November 7th, 2016 - 05:53 pm
(ieraksts)
piedod, bet vai viņi ir ieguvēji? viņi nekad nespēs ar šādu pieeju sekmīgi darboties, jo darbojas nozarē, kur 70-80% no preču vērtības ir marketings, imidžs un tikai tad saturs. izglābs vienreiz, neko nemainīs, noslīks nākamreiz. spēles noteikumus var neievērot tikai stiprie un oriģinālie.
(ieliet vēl)(Thread)
[User Picture Icon]
From:[info]ctulhu
Date: November 7th, 2016 - 10:43 pm
(ieraksts)
Vispārīgi runājot, verbūt ir vērts salauzt šādus spēles noteikumus? Varbūt marketings ir eksistences risks, no kura cilvēcei jātiek vaļā, jo tas bezjēdzīgi iznieko resursus, arī cilvēku?
(ieliet vēl)(Parent) (Thread)
[User Picture Icon]
From:[info]klusais_okeans
Date: November 7th, 2016 - 11:34 pm
(ieraksts)
diez vai Dzintars kaut ko salauzīs, bet šķiet smieklīgi redzēt cilvēkus-pircējus, kas sašutuši par to, ka ar viņiem neveic mārketingiskas manipulācijas :)
(ieliet vēl)(Parent) (Thread)
[User Picture Icon]
From:[info]ctulhu
Date: November 7th, 2016 - 11:41 pm
(ieraksts)
Nē, nu ne jau par konkrēto firmu runa, es vnk iedomājos, ka mārketings ir tāds pats parazīts kā, piemēram, reliģija
(ieliet vēl)(Parent)