piedod, bet vai viņi ir ieguvēji? viņi nekad nespēs ar šādu pieeju sekmīgi darboties, jo darbojas nozarē, kur 70-80% no preču vērtības ir marketings, imidžs un tikai tad saturs. izglābs vienreiz, neko nemainīs, noslīks nākamreiz. spēles noteikumus var neievērot tikai stiprie un oriģinālie.
Vispārīgi runājot, verbūt ir vērts salauzt šādus spēles noteikumus? Varbūt marketings ir eksistences risks, no kura cilvēcei jātiek vaļā, jo tas bezjēdzīgi iznieko resursus, arī cilvēku?
diez vai Dzintars kaut ko salauzīs, bet šķiet smieklīgi redzēt cilvēkus-pircējus, kas sašutuši par to, ka ar viņiem neveic mārketingiskas manipulācijas :)
Nē, nu ne jau par konkrēto firmu runa, es vnk iedomājos, ka mārketings ir tāds pats parazīts kā, piemēram, reliģija