|
9. Aug 2013|19:24 |
izrādās, ka dīls, ko es te jau kādus mēnešus gaidu (tbš, ne gaidu, bet iztieku ar to, kas ir, un nepiesakos jaunam, jo tur tā ļoti nepievilcīgā jebļa ar 24 mēn. līgumiem / idiotisku ierīkošanas maksu, bet kas tad te mūsdienās spēj zināt, kur ko darīs jau pēc kāda pusgada) slēpjas zem pilnīgi neizteiksmīgas un neko neizsakošas kampaņas ar saukli "pielaiko". pieņemsim, ka to taisījis edijs majors.
tbš, lielisks keisstadijs situācijai, kurā klients, šķiet, gribējis ar vienu elpas vilcienu pateikt, ka vari dabūt štelles no diezgan atšķirīgiem plauktiem un disciplīnām, bet salaidis visu vienā putrā. ja snapšoti man vēl pirms stundas jautātu, vai es kampaņu pamanīju - jā, grūti nepamanīt. kāda bija piedāvājuma būtība? - iegādāties gadžetus uz nomaksu. vai tevi tas ieinteresēja - nē, es nepērku gadžetus uz nomaksu.
un kāds, asī, "pielaiko"? tipa feisbukā? tipa piemērīšanas kabīnē? zjbsj, vārdu spēle. |
|