|
5. Maijs 2009|14:02 |
par ūdra gabalu. pēdējo reizi vizinādamies ar vilcienu maršrutā rīga-aizkraukle, attapos, ka latvju žurnālprese taču ir tik piedzīta ar mārketingu, ka ļaužu vairums lasa, apriori sagaidot, ka raksts viņiem kaut ko piedāvā, iesaka. ja gabals par personu, kuram vielas rotā dzīvi, tātad tiek piedāvāts lietot vielas; ja par vīnogu kauliņu ekstrakta lielisko iedarbīgumu pret ādas novecošanu - tātad attiecīgo formulu saturošos kosmētikas produkti, aifoni, klijas, ekoloģiskās džīnas, moriseja koncertbiļetes, geokashings, teniss, ceļojumi uz bornholmu, argentīnas vīni utt. es pat neatceros, kas tā par bilžu burtnīcu kioskā bija paķērusies wu, taču rakstu - nu, rakstu-rakstu, publicistikas tur nebija vispār. 85% gadījumu ieteiktais materiāls ir nopērkams par naudu. sekojoši, žurnālu lasīšana ir izklaidējošā formātā ietērpta zināšanu ieguve par to, kā persōnīgo naudu labāk izlietot.
nav brīnums, ka ļaudis komentāros sacepas. |
|