rimi akcijas trauki |
[26. Apr 2007|09:17] |
|
|
|
Comments: |
piedod par analizēšanu :)
skaistu trauku vākšana (un visumā vākšana) var tikt uzskatīta par nedrošības atvirzīšanas metodi. raksturīga kultūrām, kur ir high uncertainity avoidance un high masculinity (importance of status kā viena no pazīmēm). bet tie jau atkal kulturologi, kas visu grib salikt pa plauktiņiem ;)
Šķiet, ka kulturologi ir īsteni Freida tradīciju mantinieki, kas eksistē ar devīzi "Veselu cilvēku nav un nevar būt!" ;]
vai tas nozīmē, ka personām ar augstu pašnovērtējumu ir mazāka interese par skaistiem traukiem? un tas būtu iemesls, kādēļ vīŗiešiem trauki neinteresē - jo mūsu sabiedrībā viņi skaitās krutāki?
es pirmoreiz dzirdu par tādu nedrošības atvirzīšanu. bet kad tā padomā, pašpārliecinātajā sabiedrības krējumā nezūd kāre pēc traukiem, šajā gadījumā kristāla un sudraba :):)
:) tie kulturologi paši bieži vien īsti netiek skaidrībā, kurš no visiem rādītājiem ir pie vainas šoreiz. par sabiedrības krējumu- sabiedrībās, kur statuss ir svarīgs, kur katram pāvam savas spalvas jāizpleš pēc iespējas plātāk (un ja vēl power distance ir nozīmīga), tur, jo treknāks krējums, jo vairāk dārgo trauku :D savukārt par pašvērtējumu viņi nerunā itin nemaz, jo katrā no rādītājiem augsts pašvērtējums var nozīmēt ko citu :) vai arī vienkārši- pašvērtējums, tas ir pārāk sarežģīti
ahā. vēl man liekas, sabiedrības krējumā skaistas mantas līdzīgi kā rotaslietas apliecina varu un varas kāri. nu jā, un spalvu izrādīšanu.
bet tas ir sasodīti interesanti, par to nedrošības atvirzīšanu. sanāk, ka nedrošie cilvēki apmierinās, gādājot nebaltajai dienai un vispār dzīvojot rītdienai un nevis šodienai, un šādi viņi tik vēl vairāk veicina/apliecina savu lūzerību? man sāk interesēt kulturoloģija :):)
tieši par iepriekšminētajām kategorijām vari palasīties Hofstede. ja gribi, varu pameklēt pāris rakstus, kas paskaidrotu sīkāk viņa pieņēmumus ;)
tas ir elektroniski? labprāt :):) hippa007@gmail.com :):)
paldies milzīgs, palasīšos :):) | |