Klienti lohi
Posted on 14.09.2021 at 10:25Sajūta: nav
Skaņa: Inokentijs Mārpls - Krievija, atpisies!
Kā man riebjas tas ka klienti (precīzāk klientu pārstāvji, pat pieagušie) klaji izrāda necieņu pret manu darbu un laiku.
Paprasa cenas produktam. Pēc tam paprasa cenas tam pašam produktam ar papildus lietu #1. Aizsūtu. Pēc tam paprasa cenas tam pašam produktam ar papildus lietu #2. Aizsūtu. Pēc tam paprasa cenas tam pašam produktam ar papildus lietu #3. Aizsūtu. Pēc tam paprasa cenas tam pašam produktam ar papildus lietu #4. Aizsūtu.
Tā jau besī ka nevar visu vienā reizē paprasīt, bet beigās vēl atļaujās pieprasīt lai nosūtu cenas par standarta produktu un pēc tam katrai papildus lietai norādīt atsevišku cenu. Un to visu salikt vēl smukā tabulā.
HALLO! Kur, bļe, ir jūsu kalkulatori? Kur ir jūsu priekšzināšanas ofisa programmās, jo ekselī to var vēl ātrāk izdarīt!
Bet nē, vieglāk taču ir nekaunīgi paprasīt lai kāds vēl pabaro ar karotīti šos pretīgos, pieblīdušos, piaugušos, taukainos vaigus.
Nekas, manā pusē ir laiks un uz šādiem vienkāršiem, bet debīliem pieprasījumiem varu atbildēt arī pēc dienas. Galu galā - priekšniecība ir atļāvusi noteikt prioritātes darbos un neviens nav teicis ka veikt elementāras 1. klases atņemšanas darbības klientu vietā būtu prioritāte.
Un vēl besī ka šodien sāp zarnas. Vismaz tā pēc sajūtām šķiet. Un tas besi padara stiprāku.