Cik liela tā īsti ir. Man šķiet, ka tā tomēr ir diezgan maza. Varbūt kāds purčika pagalms sanāk. Tad arī vajadzētu sūtīt korespondentus uz turieni, lai ziņo, ko tauta runā.
LV Tviterī vēsturiski ir izveidojusies tāda situācija, ka mediju pārstāvji tur ganās biezā slānī, vairāk nekā jebkur citur. Kādi tam iemesli, nezinu, bet tā ir. Un viņi ir pasākuši ņemt no turienes ziņas un laist ziņu aģentūru jaunumu lentēs, portālos utt. Pat LETA. Varbūt dēļ ātruma?
Tviter auditorija nav liela. Jebkuram no lielajiem ziņu portāliem ir lielāka. Taču tā lielākoties ir baigi aktīva un cieši saistīta ar medijiem. Es lasīju pat tādu statistiku, kur bija salīdzināts tviterotāju, feisbukotāju, draugotāju utt. skaits Latvijā, diemžēl totāli uz sitiena neatceros, kur tieši.
Piemēram, nesen atklāju, ka LR1 svētdienas rītos raida "Nedēļas Twitter apskatu" - rītā, kad šo satriecošo raidījumu dzirdēju, to vadīja neviens cits, kā pats Dzintris Kolāts.
Man tas šķiet kaut kā smieklīgi. Vēl varētu ieviest Feisbuka, Draugu un Youtube apskatus. Un tad arī LR1 apskatu pie reizes, kuru LR1 ēterā vadītu pats Kolāts.
Mani tas izbrīnā tāpēc, ka principā jau tviterī tomēr neapgrozās īpaši raibs sabiedrības slānis. Domāju, ka tur pat nav 5% no elektorāta. Tāpēc apspriest to, kāda tur tviterī tiko bijusi viļņošanas ir apmēram tas pats, kas apsriest to, ko pašlaik runā centrāltirgus zivju paviljonā.
un panorāma taisa jūtūbes aktuālāko klipu apskatu. nezinu, varbut lai kulturizētu lauku ļaudis bez neta vai arī vnk nav labu žurnālistu, kas varētu normālu saturu raiti uztaisīt.
vienu reizi pie E vecvecākiem iečekoju, biju šokā, jo mana zināšana bija aprāvusies pie draugiem.lv iegūtās statistikas izmantošanas ziņu satura veidošanā, bet, kad ieraudzīju šito, bija vispār čau. Ceru, ka tas viņiem nav tāds iknedēļas mast-hevs....