- 19.5.16 06:35
- paldies Dievam, beidzot esmu mājās. vakar bija garš brauciens, mazliet par agru izbraucu, varēju mierīgi braukt pusotru stundu vēlāk. to pusotru stundu nācās gaidīt lidostas bārā. un man ļoti veicās, kad pārgaidījušās mašīnas tika ārā no Valdemāra ielas sastrēguma un atvieglotie šoferi nospieda gāzes pedāli, pa ceļam uz ulmaņa gatvi policisti ar radariem noķēra busiņu, kura platajā ēnā es biju ērti iekārtojusies (ap +25), es izspruku sveikā. un uz nākamā stūra pirms zīmes deviņdesmit (kaut kur pavisam īsi pirms lidostas), otra grupa pieķēra mani braucam uz 74 (+4) un neapturēja. lūk, tā man veicās.
lidmašīnā gadījās sēdēt pirms ģimenes, kura skaļi apsprieda stjuaršu neglītumu un stjuartu smalkos pirkstiņus. SASā gan visas stjuartes, pat vecās, esot skaistas. nenocietos un pēc rūpīgas nopētīšanas indīgi norādīju, ka viņi paši nekādu dižu vizuālu baudījumu apkārtējiem nesagādā. uz ko puisieties teica, ka nestrādājot apkalpojošajā sfērā, uz ko es teicu, ka 70 procenti cilvēku strādā apkalpojošā sfērā (kas nav īsti precīzs apgalvojums, pareizi būtu, ap/virs 70 procenti strādājošo strādā apkalpojošajā sfērā). kāpēc tādi ļaudis kaitina, ir skaidrs, kāpēc man vēl joprojām gribas viņus audzināt galīgi nav skaidrs. - 3 rakstair doma
- 19.5.16 08:54
-
šausmas. man pašai par šo ir milzīgi kompleksi, un ,ja kāds blakus spriež par kāda skaistumu, man gribas kļūt neredzamai, jo šķiet, ka nākamo aprunās mani.
- Atbildēt
- 19.5.16 09:11
-
Latvieši tie aprunātāji? Man bija tik nearasti jauks šurpbrauciens. Ceru, ka arī prombrauciens būs jauks.
- Atbildēt
- 19.5.16 14:51
-
Pet
Nav gan gluži tiesa ka 70% vai vairums strādājošo strādā "apkalpojošā sfērā" ar tādu nozīmi (intuitīvo) ka tie darbi ir salīdzināmi ar stjuartiem vai oficiantiem tb. pakalpojuma sniegšanai klātienē.
70% strādā industrijās, kas ražo pakalpojumus, bet nevis preces - tas ieskaita visus cilvēkus uzņemumos, kas nodarbojas ar tirdzniecību - arī maksimas krāvējus, barošanu - kur gatavošana, traukmazgāšana un administrācija prasa vairāk cilvēku nekā oficianti/bārmeņi, transportu - arī fūru šoferus (kuru ir vairāk nekā cilvēkus vadājošo šoferu), komunikācijas un IT nozari kur vairums profesionāļu runā ar vārdnīcu, bet ar cilvēkiem kautrējas (joks), finanses kur arī atbalstošie darbi pārsniedz pārdevējus, utml. Apkalpojošā sfēra ar tiešu klientu apkalpošanu *ir* specifiska un nemaz ne tik daudzskaitlīga niša (kas gan sastāda lielu daļu no amatiem, kas pieejami 20gadniekiem bez darba pieredzes).
Tas gan nenozīmē, ka izskats tur ir (vai drīkst būt) kritērijs darbiniekiem, tur tomēr primārais ir attieksme utml. - Atbildēt