- 19.5.16 14:51
-
PetNav gan gluži tiesa ka 70% vai vairums strādājošo strādā "apkalpojošā sfērā" ar tādu nozīmi (intuitīvo) ka tie darbi ir salīdzināmi ar stjuartiem vai oficiantiem tb. pakalpojuma sniegšanai klātienē.
70% strādā industrijās, kas ražo pakalpojumus, bet nevis preces - tas ieskaita visus cilvēkus uzņemumos, kas nodarbojas ar tirdzniecību - arī maksimas krāvējus, barošanu - kur gatavošana, traukmazgāšana un administrācija prasa vairāk cilvēku nekā oficianti/bārmeņi, transportu - arī fūru šoferus (kuru ir vairāk nekā cilvēkus vadājošo šoferu), komunikācijas un IT nozari kur vairums profesionāļu runā ar vārdnīcu, bet ar cilvēkiem kautrējas (joks), finanses kur arī atbalstošie darbi pārsniedz pārdevējus, utml. Apkalpojošā sfēra ar tiešu klientu apkalpošanu *ir* specifiska un nemaz ne tik daudzskaitlīga niša (kas gan sastāda lielu daļu no amatiem, kas pieejami 20gadniekiem bez darba pieredzes).
Tas gan nenozīmē, ka izskats tur ir (vai drīkst būt) kritērijs darbiniekiem, tur tomēr primārais ir attieksme utml.