pagaidām redzēju tikai vienu gar upi - nu gar pašu upmalu. izskatījās vairāk tāds kā atpūtas braucējiem un dabas baudītājiem. diezko daudz velosipēdistus arī neredzēju. kamēr gāju gar veloceliņu (apmēram metro pieturas garumā) garām nepabrauca neviens. nekur citur veloceliņus neredzēju, ne staigājoties, ne braucot transportā. vispār redzēju kādus 3 velosipēdistus. mitinos un pārvietojos +/- pa centru + izrādi spēlējam kkādā avtozavoda kultūras namā, kas ir priekšpēdējā stacija metro līnijā.
man nav ne jausmas, vai kāds pa viņiem arī baigi brauc. minskā kādu gadu vai divus dzīvoja viens mans šveiciešu draugs, kuru tieši minskas celiņi piedabūja uz regulāru velobraukšanu, un ar tādu burkānu viņš mani aicināja ciemos. bet es nepaspēju aizbraukt, kamēr viņš tur dzīvoja.
es tā arī nevienu citu veloceliņu neieraudzīju, bet vispār pilsēta varētu būt patīkama velobraukšanai, jo ietves ir platas un, it īpaši necentrā, nodalītas no auto ar zaļo zonu. nereti ir pat tādas kā divas paralēlas ietves, kurām pa vidu ir zālājs. attiecīgi ir visas iespējas pārvietoties savstarpēji netraucēti. tur arī satiksme šķita visai pieklājīga, nav tā kā Krievijā, kur liekas, ka spert kāju uz neregulējamas gājēju pārejas ir tīrā pašnāvība. neērti varētu vien braucamās daļas šķēršošana, jo kvartāli ir bezgalīgi gari un nereti nav gājēju luksofora, bet apakšzemes caurejas. braukt kopā ar mašīnām, gan neliekas pārāk pievilcīgi, jo vidējais autoplūsmas ātrums ir 70-80 km/h (atļautais pilsētās ir 60) + daudzjoslu ielas. nevienu velosipēdistu uz braucamās daļas arī neredzēju.
neērti varētu vien braucamās daļas šķēršošana, jo kvartāli ir bezgalīgi gari un nereti nav gājēju luksofora, bet apakšzemes caurejas. braukt kopā ar mašīnām, gan neliekas pārāk pievilcīgi, jo vidējais autoplūsmas ātrums ir 70-80 km/h (atļautais pilsētās ir 60) + daudzjoslu ielas. nevienu velosipēdistu uz braucamās daļas arī neredzēju.