man šovakar nekārojās maksāt vēl trešo reizi par biļeti, jo pērkot vivi 2x bija jau noskaitījusies nauda par dīzeli (kas ir gandrīz 2x dārgāks nekā elektrovilciens), bet neviena biļete 30 minūšu laikā tā arī netika atsūtīta. kad izkāpu no vilciena atnāca divas līksmas ziņas no klix, ka pirkums ir 2x veiksmīgi apmaksāts. pašas biļetes joprojām nav atnākušas. zvanīju arī klientu apkalpošanas tālrunim, kurš par brīnumu darbojās pusdesmitos vakarā. tur man teica - jā, mēs redzam, ka divreiz veikts maksājums, bet biļetes nav uzģenerējušās, nekā nevaram palīdzēt. tagad mēģinot aprakstīt situāciju viņu speciālajā tiešsaistes formā, lai atgūtu naudu, to nav iespējams izdarīt, jo ir ļoti mazs atļauto simbolu skaits tam paredzētajā lodziņā. pievienot var tikai bilžu failus. rakstīšu wordā un konvertēšu uz jpg, bļe
man liekas, ka manā dusmu ugunskurā krietnu eļļas strūklu lej arī tas, ka laikos, kad vivi vēl bija pavisam necils un vienkāršs pasažieru vilciens, biļeti nopirkt bija pāris sekunžu jautājums. viss strādāja, viss notika uzreiz, nekad nepieredzēju nekādas problēmas - gan mājaslapā, gan aplikācijā. nafig jāuztaisa jauna un debīla sistēma, kas vnk nestrādā
vakar, piemēram, viss uzkārās posā, kurā jāizvēlas kā gribu maksāt - ar karti, ibankā utt. tur kur bija jābūt iespējai ieķeksēt savu izvēli, bija vienkārši balts tukšums. izlogojos, ielogojos, refrešoju - nekā. bet kaut kādā ziņā tas bija labāk par šī vakara variantu, jo es vismaz vienkārši nopirku biļeti kasē
jā, droši vien būs jāķeras pie Mobilly, bet jāpatur prātā, ka vismaz šajā gadalaikā, pirms tam jāiet vivi nočekot vai vilciens vispār būs, lai nav kā Kārlim.
vakar kasē pērkot bija apm 20 centi dārgāk nekā tiešsaistē. tas bija uz dīzeli, not sure, vai uz elektro tāpat vai citādāk
Internetā pērkot ir lētāk, ja pērk dienas vidū, bet tas man gadījies ir kādiem piepilsētas vilcieniem. Dīzelī uz Cēsīm vismaz vienmēr cena viena un tā pati - 3,33, nezinu, kā ir kasē, neesmu gadiem tur pirkusi, tikai pv un vivi (bet arī tikko kā parādījās, kad tā kā darbojās normāli).
uz dīzeli Rīga - Daugavpils 21:01 līdz Salaspilij - lietotnē 1.89, kasē 2.10 biļetē rakstīts - pārvadāšanas maksa 1.10 + piemaksa DV vilcienos - 1.00 Internetā nav nekas tāds rakstīts, vnk biļete 1.89
ar elektrovilcienu šajā posmā pa dienu var arī pa 84 centiem aizlaist
zvanīju arī klientu apkalpošanas tālrunim, kurš par brīnumu darbojās pusdesmitos vakarā. tur man teica - jā, mēs redzam, ka divreiz veikts maksājums, bet biļetes nav uzģenerējušās, nekā nevaram palīdzēt.
tagad mēģinot aprakstīt situāciju viņu speciālajā tiešsaistes formā, lai atgūtu naudu, to nav iespējams izdarīt, jo ir ļoti mazs atļauto simbolu skaits tam paredzētajā lodziņā. pievienot var tikai bilžu failus. rakstīšu wordā un konvertēšu uz jpg, bļe
vakar, piemēram, viss uzkārās posā, kurā jāizvēlas kā gribu maksāt - ar karti, ibankā utt. tur kur bija jābūt iespējai ieķeksēt savu izvēli, bija vienkārši balts tukšums. izlogojos, ielogojos, refrešoju - nekā. bet kaut kādā ziņā tas bija labāk par šī vakara variantu, jo es vismaz vienkārši nopirku biļeti kasē
bet, ja tajā Vivi un Mobilly abās jāpērk uz konkrētu laiku, tad – varbūt risinājums ir pirkt Mobilly, kas nečakarējas?
vakar kasē pērkot bija apm 20 centi dārgāk nekā tiešsaistē. tas bija uz dīzeli, not sure, vai uz elektro tāpat vai citādāk
biļetē rakstīts - pārvadāšanas maksa 1.10 + piemaksa DV vilcienos - 1.00
Internetā nav nekas tāds rakstīts, vnk biļete 1.89
ar elektrovilcienu šajā posmā pa dienu var arī pa 84 centiem aizlaist