Posted by [info]inese_tk on 2024.02.08 at 22:07
man šovakar nekārojās maksāt vēl trešo reizi par biļeti, jo pērkot vivi 2x bija jau noskaitījusies nauda par dīzeli (kas ir gandrīz 2x dārgāks nekā elektrovilciens), bet neviena biļete 30 minūšu laikā tā arī netika atsūtīta. kad izkāpu no vilciena atnāca divas līksmas ziņas no klix, ka pirkums ir 2x veiksmīgi apmaksāts. pašas biļetes joprojām nav atnākušas.
zvanīju arī klientu apkalpošanas tālrunim, kurš par brīnumu darbojās pusdesmitos vakarā. tur man teica - jā, mēs redzam, ka divreiz veikts maksājums, bet biļetes nav uzģenerējušās, nekā nevaram palīdzēt.
tagad mēģinot aprakstīt situāciju viņu speciālajā tiešsaistes formā, lai atgūtu naudu, to nav iespējams izdarīt, jo ir ļoti mazs atļauto simbolu skaits tam paredzētajā lodziņā. pievienot var tikai bilžu failus. rakstīšu wordā un konvertēšu uz jpg, bļe

Reply to this comment:

No:
( )Anonīms- ehh.. šitajam cibiņam netīk anonīmie, nesanāks.
Lietotājvārds:
Parole:
Temats:
Tematā HTML ir aizliegts
  
Ziņa:

Gandrīz jau aizmirsu pateikt – šis lietotājs ir ieslēdzis IP adrešu noglabāšanu. Operatore Nr. 65.