Aprīlis 3., 2006


Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
09:20

(21 teica | man šķiet, ir tā...)

Comments:


[User Picture]
From:[info]sirdna
Date:3. Aprīlis 2006 - 10:00
(Link)
Kāda nu kuram sirdsapziņa.

Bet noteikti varu piekrist, ka reklāmas daudz labāk ir taisīt, nekā patērēt.
[User Picture]
From:[info]honeybee
Date:3. Aprīlis 2006 - 10:03
(Link)
pilnīgi varētu padomāt, ka reklāmu taisīšana atbrīvo no to patērēšanas.

gluži otrādi; tagad es tikai esmu sākusi reklāmas ievērot, pētīt, analizēt un visādi citādi ielaist i apziņā, i zemapziņā pēc pilnas programmas.
[User Picture]
From:[info]sirdna
Date:3. Aprīlis 2006 - 10:15
(Link)
Tomēr ir savādāk, ja tu uz lietām skaties profesionāli. Tad ir pavisam savādāka attieksme un iegūtā informācija.
[User Picture]
From:[info]honeybee
Date:3. Aprīlis 2006 - 10:27
(Link)
nedomāju vis. tas varbūt drusku maina izvēli, bet ne pašu patēriņu; patiesībā gluži otrādi - tagad es daudz labprātāk izvēlos brendu.
[User Picture]
From:[info]sirdna
Date:3. Aprīlis 2006 - 10:34
(Link)
Ā, tas gan ir bēdīgi.

Vēl viens reklāmu upuris (klāt pie sīčiem, kas kā pantiņus skandina reklāmu tekstus un uzstāj, ka mums jānopērk jaunais X produkts).
[User Picture]
From:[info]honeybee
Date:3. Aprīlis 2006 - 10:55
(Link)
Nu, lielā mērā es uzticos brendam tāpēc, ka aptuveni tveru, kuras kompānijas to būvē no produkta kvalitātes. T.i., atšķirību starp "mēs ražojam labu produktu un esam gatavi ieguldīt naudu gan tā kvalitātē, gan labā reklāmā" un "produktam ir būtiskas nepilnības, bet, formulējot to tā-un-šitā, mēs varēsim to iesmērēt". Un ražotāja apziņu, ka "veidojot šo brendu, mēs nevaram atļauties cūkoties". Šis, piemēram, ir iemesls, kāpēc es uzticos Spilvai. Vai Ģimenes aptiekai. Vai Delicai (tai, kas pērlīšu brends, nevis tai, kas veikals iekš LV). Vai Atēnai (kas gan sākusi drusku cūkoties ar kvalitāti). Vai Lego. Tādā garā.
honeybee -

> Jaunākais
> Arhivētais
> Draugi
> Par sevi


> Go to Top
Sviesta Ciba