Janvāris 4., 2006
| 10:40
|
Comments:
Nu, tikai reklāmas biznesā strādājot, cilvēks var saprast, cik nenormāli dziļa ir šī ietekmēšana-caur-iepakojumu. Vai, precīzāk, caur brendu. ("Zīmols" pat gluži neizsaka to pašu, jo "brends" var būt dajebkas, t.i., veģetāriešu biedrības sertifikāts arī pieder pie Mooncup brenda imidža un ir tur iebāzts tāpēc, ka "mūsu lietotāja, visticamāk, vai nu ir veģetāriete vai vismaz ir labās domās par veģetārismu, tātad veģetāriešu atbalsts uzlabos mūsu pārdošanu".) Un apgalvojums, ka "lietojot mūsu produktu, tu kļūsi tāda un tāda" vēl ir bērna šļupsti. Lielā daļā reklāmu slēptais mesidžs ir "ja tu esi [sieviete, pusaudzis etc.], tad tev ir jābūt (jāvēlas būt) [sievišķīgai, stilīgam etc.], un [sievišķīga, stilīgs etc.] tu nevari būt, ja nelieto [tādus un tādus produktus], no kuriem [mūsu produkts] ir vis- [sievišķīgākais, stilīgākais etc.]" T.i., brainwashings notiek nevis "sapņu piepildīšanas" līmenī, bet "sapņu radīšanas" līmenī. Par laimi, cilvēkam piemīt zināma aizsardzības spēja, bet tomēr - reizēm Šermulis Noskrien Pār Kauliem. |
|
|
|
Sviesta Ciba |