Novembris 24., 2005
| 16:35
|
Comments:
| From: | deep |
Date: | 24. Novembris 2005 - 16:52 |
---|
| | | (Link) |
|
nabadziigs pedinjsh ir tikpat kropls kaa bagaats.
pedinjam ir tikai normaali bagaatam buut- beernu ta nau un nebuus, ko uztureet, var ruupeeties tikai par saviem axesuaariem un pukjeem draudzinjam.
nujanu. no pakaļas tas nav atkarīgs, drīzāk gan no tā, ka geju pārim adoptēt bērnu ir grūti vai pat neiespējami :P
btw, tu arī fiziskus kropļus (vienalga, vai no dzimšanas vai nelaimes gadījumā par tādiem kļuvušus) neciet tikpat ļoti kā homoseksuāļus?
| From: | deep |
Date: | 24. Novembris 2005 - 17:29 |
---|
| | | (Link) |
|
a man jaamiil vinji buutu, m?
| From: | zupcis |
Date: | 24. Novembris 2005 - 17:38 |
---|
| | | (Link) |
|
Gribētos redzēt kādi būtu tavi uzskati, ja tev bērnībā ceļarullis būtu pārbraucis pār kājām.
nu kuš, varētu būt tieši tādi paši. neba nu invalīdiem akurāt invalīdus jāmīl.
| From: | zupcis |
Date: | 24. Novembris 2005 - 17:44 |
---|
| | | (Link) |
|
nu protams, neba jau arī visi nekropļi nekropļus mīl. Vienkārši mani sajūsmina viņas uzskati, vēljoprojām nesaprotu vai viņa nodarbojas ar tā saucamo interneta troļļošanu, vai arī izceļas ar izcili neealastīgiem uzskatiem.
| From: | deep |
Date: | 24. Novembris 2005 - 17:46 |
---|
| | | (Link) |
|
uzskatu elastiiba noved pie moraalaas izljurkaashanaas.
| From: | zupcis |
Date: | 24. Novembris 2005 - 17:54 |
---|
| | | (Link) |
|
ā, rekur tas suns aprakts. Morāle - melnais un baltais, labais un sliktais. Man jau tas šķiet bērnišķīgi. Bet nu neba jau es tas pareizākais esmu.
bez morāles īsti dzīvot nevar, kaut gan tā īstenībā neeksistē. tāpat arī ar, piemēram, krāsām, krāsas ir iluzoras, tomēr mums ir radītas acis, lai mēs varētu izšķirt priekšmetu aprises, izmantojot tieši krāsu spektru, tā cilvēki izdzīvo. ar morāli ir līdzīgi, arī tā ir ilūzija, tomēr bez tās visi nosprāgtu, jo nevarētu nodrošināt nekādu lietu kārtību.
| From: | zupcis |
Date: | 24. Novembris 2005 - 18:17 |
---|
| | | (Link) |
|
Arī taisnība, katram jau ir savas tiesības saglabāt savus uzskatus un morālās normas. Bet, nu jā, es pats īsti nezinu. Vai tad nav iespējams palikt pie saviem uzskatiem, tajā pašā laikā izprotot (kaut arī neakceptējot) svešus. Nu, banāls piemērs, daļēji izprotu reliģiski noskaņotus cilvēkus, bet neizjūtu nekādu vajadzību viņu pārliecību pieņemt. Nu piemēram, es saprotu, ka ļaunajam onkulim gribas izvarot mazo meitenīti, jo nu baigo baudu viņš no tā gūst. Vai tad nav cilvēcīgi saprotami. Protams, morālās normas spiež mani šāda veida onkuļus ne pārāk mīlēt. Nu jā protams, vienmēr jau būs cilvēki, kurus mēs neieredzēsim, nīdīsim, neizpratīsim. Bet, neredzu jēgu to darīt demonstratīvi, kāda velna pēc man tagad būtu skaļi jābļauj, ka es neciešu gonorejas slimniekus, kāds man, vai arī kādam citam no tā labums.
Bļe, neciešu šāda veida pārdomas, parasti tās iedzen vēl dziļākos jautājumos.
nē, es tikai pajautāju aiz tīras ziņkārības - vai tev ir riebums pret visām "kroplībām" vai atsevišķām "kroplībām". (t.i., vai tad, ja invalīdi dotos parādes braucienā pa Rīgas ielām, tu domātu, ka viņiem vajag [k-ko sliktu nodarīt], lai sēž mājās un nezīmējas)
| From: | deep |
Date: | 24. Novembris 2005 - 17:45 |
---|
| | | (Link) |
|
zinjkaariba smukaaku nepadariis :)
par kropliishu ziimeeshanos- piemeers- kad man ir klepus, es to aarsteeju, nevis citiem pieprasu tiiksminaaties par manaam kreepaam..
Par to, vai homoseksualitāti ir iespējams izārstēt, var daudz un dikti strīdēties... Bet man liekas loģiska doma, ka, ja to izārstēt varētu tikpat viegli kā iesnas, tad stresainie pusauga puikas, kas pēkšņi ar šausmām aptver, ka ir ar citu orientāciju, šo iespēju noteikti izmantotu. |
|
|