Maijs 20., 2005
| 02:14 Interesanti, vai kristietības princips "Netiesājiet, un arī jūs netapsiet tiesāti" attiecas arī uz sevis tiesāšanu? Un vai vispār ir labi netapt tiesātam?
|
Comments:
nebuutu labi ja netiesaatu, jo nebuutu iespeeja uzzinaat, kas citiem liekas slikts... :)
nu pagaidi, netiesāšanas būtība jau ir tur, ka tu neko nenosodi un attiecīgi tev nekas neliekas slikts (vai, ja cilvēks mani netiesā, tad viņš vnk neredz neko sliktu manī).
vai vienkārši negrib teikt vai arii ir vienalga... :)
bet ja mani nosoda, es iepaziistos ar viedokli, ka manii ir kas slikts, jo nevar tachu buut viss labs... :) tas vai es uzsuucu to nosodiijumu ir manaa zinjaa, bet labaak jau nesuukt visaadaz drazas sevii... bet ja ir pa lietu, nu kaut kas patieshaam taads, nu ok... es padomaashu...
kas attiecas uz sevis nosodiishanu, tad taa man liekas ljoti ikdienišķa paradiiba, dazhreiz tas liek tev sanjemties... bet kaadu citu reizi iedzen veel lielaaka depresijaa...
ir tak iespējama tāda dzīves uztvere, kurā nekam un nevienam nav nekādas vainas. grūti uzturama uztvere, protams, bet sasniedzama.
Agu. Tas saucas pohujisms.
Pēc idejas tiesāšana ir Dieva bizness. Tāpēc jau tie sūdi sākās, kad tas pārītis pierijās ābolus un tapa kā Dievs - viņi sāka izšķirt, kas ir labs un kas ne visai; viņi sāka tiesāt. Nu, pēc tam, protams, izrādījās, ka nemaz tik jautri tas nav, tāda Dieva fīča cilvēkiem ir viens vienīgs gimorojs, bet par vēlu - visi mēs tiesājam un topam tiesāti viens no otra. Saldais mērķis, protams, ir to darīt pēc iespējas mazāk. Pašam nav tik daudz kreņķu, un galu galā mūs vienalga tiesās Dievs, un viņš jau nu zinās, kā tur īsti ir ar to labumu un ne visai labumu. Tas tā, no paradīzes dārza un ābolu ēšanas viedokļa.
nu tad tā arī būtu teicis. "netiesā, un es tevi tiesāšu". a to - viss būtiskais smalkā drukā, kā allaž ;P
nē, Dievs tiesās anyway, nekādas atlaides. Tas ir domāts kā atgādinājums, ka tiesāšana nav cilvēku darīšana, un ja tā darīsim, tad būs papildus štrāfe.
reizēm man liekas, ka puse no šāda veida dogmām ir radītas tāpēc, lai cilvēks nepiesietos loģikas un godīguma trūkumam Dieva rīcībā ;P
/uh, tā iet, kad iztēlojas vienu & personificētu Dievu. |
|
|