Janvāris 30., 2005
| 19:49
|
Comments:
| From: | wu |
Date: | 1. Februāris 2005 - 14:52 |
---|
| | | (Link) |
|
Ja saprotu tevi pareizi, tu teici sekojošo: "es nepārzinu priekšmetu, ko māca garīgais skolotājs, bet es lieliski zinu kādas metodes viņam ir jāizmanto manis apmācīšanā un kādām īpašībām viņam ir jāatbilst" :)))))
Mēs dažādi saprotam jēdzienu "Skolotājs". Manā izpratnē Skolotāja mērķis ir nevis iemācīt skolniekam kaut kādu tur informāciju - 2+2=4, 3x3=9 (fiksēti modeļi jau tiek mācīti skolās, tos var izlasīt grāmatās) vai barot viņu ar enerģiju bezgalīgu laiku, vai iedot viņam ērtu knupīti - "garīgo siltumnīcu, kur patverties", vai padarīt skolnieku atkarīgu no sevis, bet gan veicināt skolnieka personības izaugsmi par Cilvēku (bet Cilvēka galvenā īpašība (protams, vienkāršojot:)) ) ir spēja pašam apzināti pieņemt lēmumus un uzņemties pilnu atbildību par saviem lēmumiem. realizēt "pēc ģīmja un līdzības" potenciālu, karoče :))))) ). Šī procesa laikā, protams, tas viss ir - ij knupītis var būt, ij enerģijas došana skolniekam, lai tas efektīvāk mācītos, bet tā nevar turpināties mūžīgi un bez nosacījumiem.:))) Skolotājs atšķiras no skolnieka ar to, ka viņš redz tālāk, dara stratēģiskāk un precīzāk, nekā skolnieks (ķīn. princips u-vei, mazāka piepūle - vairāks rezultāts). :))))) Skolotājs redz plašāk, redz vairāk situācijas parametru, nekā skolnieks. Tāpēc lieta (kādu to redz skolnieks) nekad nav lieta (kādu to redz skolotājs). Ja kaut kas mums izskatās pēc egoisma, tas ne vienmēr ir egoisms, mēs vienkārši neredzam visu:))) Tas par manu izpratni par Skolotāju:))
tava izpratne sakrīt ar manējo. neredzu problēmas. |
|
|
|
Sviesta Ciba |