Janvāris 31., 2003
suic | 16:35 - šeit kļūst šauri... ...bet:
šahs - cilvēks ar neattīstītu prātu to var spēlēt. piemērs bieži vien nav tālu jāmeklē, bet ir redzēti gadījumi, kad pilnīgs muļķis spēlē labi šahu. ir redzēti arī gadījumi, kad pilnīgā kramā esošs bomzis parkā apspēlē tīri ciešami spēlējošu pretinieku no maniem draugiem spēlējot uz 3 santīmiem, turklāt vairāk uzmanības pievēršot saviem sobutiļņikiem un vicinot rokas nekā skatoties uz galdiņu. pēc tādiem variantiem es vairs nekad nenoticēšu par šaha tiešo saistību ar prātu.
bridžs, nezinu gan, neprotu šo spēli.
makšķerēšana - tu paskaties uz makšķerniekiem, uzsprauž tārpu, iemet makšķeri, ieņem 100g un sēž. var jau būt, ka profesionālais veids kā makšķerēt ir iekš meditatīvas koncentrēšanās, kas palīdz attīstīt prātu, bet nez kāpēc lielākā daļa makšķernieku, kurus savā mūžā esmu saticis, ir vienkārši debili.
un pietiek te par dažādu nozaru saistību ar prātu, tas viss ir fufels.
Un lai arī vienotās disciplīnas pašreiz ir atgājušas malā un notiek specializēšanās, man gribētos domāt, ka pēc kāda laika atkal viss nāks atpakaļ. Galu galā viens no Rietumu zinātnes virzības izpratnes punktiem ir nojēgums par tiecību uz vienotu, koherentu sistēmu. Tas ir metodoloģijas pamatā, tātad arī tam vajadzētu parādīties rezultātos. Wait and see.
Jā, varbūt starp valodu un prātu arī nav robežu, galu galā arī Vitgenšteins tā apgalvoja, bet nu jāņem vērā, ka analizējot lietvārdu suns, tā izcelsmi, saknes, utt mēs nenonāksim pie kaut kādām īpaši filozofiskām atziņām.
Redz, tu saki, ne jau zinātnes ko veido, bet cilvēki. Tas rada maldinošu iespaidu. Tīri asociatīvi šāds izteikums bezmaz vai grib sev piekarināt imperatīvu - ļaujiet darīt visiem visu un viss visiem būs vienlīdz labi, pareizi, utt. Bet kā jau teicu, tas tikai man un tīri asociatīvi. Cilvēki kaut ko veido, nevis zinātnes, bet viņi mēdz aptuveni saprast, kas tas ir, ko viņi veido, tāpēc arī ieklasificē. Nu ir atšķirība starp jomām.
|
Reply
|
|
|
|
Sviesta Ciba |