Janvāris 28., 2019


Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
20:37

(4 teica | man šķiet, ir tā...)

Comments:


[User Picture]
From:[info]dumshputns
Date:28. Janvāris 2019 - 22:58
(Link)
Nē, bet šitas ir fantastisks fenomens. Tas, cik saprotu, viņi kliko uz reklamām, ja? Par reklāmām klienti maksā un klientiem interesē, kāda ir atdeve - respektīvi, cik daudzi uz viņu banneriem nokliko. Bet klikotājiem maksā..

Bet kas maksā klikotājiem? Reklāmistu mārketinga tīms?
From:(Anonymous)
Date:28. Janvāris 2019 - 23:52
(Link)
Reklāmas izvietotāji maksā platformai (piem, Google AdSense) par reklāmu izvietošanu visur kur. Platforma maksā mājaslapām un mobilajām aplikācijām par reklāmu, turklāt principā par rezultātu (klikšķiem) nevis tīri rādīšanu. Daļa no tām maksā klikfermām par to, lai mākslīgi saražotu rezultātu. Attiecīgi reklāmisti domā, ka reklāmai ir super notiets, to ir daudz paskatījušies un saklikājuši, un arī maksā par to, bet īstenībā puse no tā ir feiks.
[User Picture]
From:[info]honeybee
Date:29. Janvāris 2019 - 05:58
(Link)
https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://oapen.org/download%3Ftype%3Ddocument%26docid%3D1000232&ved=2ahUKEwjbj9eti5LgAhXDfiwKHfHcB0gQFjAHegQIBBAB&usg=AOvVaw2okkarcvnaqaoGSXLBpOM8

Avots šeit; man gan tā grāmata liekas mēreni draņķīga/biasēta, bet par soctīklu ekonomiskajiem aspektiem runā daudz + tas ir fckn 2018. gads, tb vismaz runā par aktuāli
honeybee -

> Jaunākais
> Arhivētais
> Draugi
> Par sevi


> Go to Top
Sviesta Ciba