Novembris 17., 2016
| 07:04
|
Comments:
Nu, kad es strādāju reklāmā, tad mēs centāmies piesaistīt dažādu dzimumu pārstāvjus gan "radošajā", gan "klientu" galā (tb uzņēmumā dzimumu sadalījums bija kindof vienāds, bet meitenes bija klientu servisā un puikas radošajos). Praksē radošajā galā "visi džeki" komanda parasti bija drusk mazāk efektīva (tb ideju līnijā nesaskatīja lietas, kas man kā sievietei šķita acīmredzamas), kamēr klientu galā... nu, formulēsim tā, bija klienti, ar kuriem tikšanās notika daudz efektīvāk, ja pie galda bija arī čalis. (Un jā, tas ir pat nevis "diversitāte", bet "seksisms", vai, precīzāk, seksisma izmantošana mūsu labā. Sūda reklāmisti, smadzeņu pisēji :D) Krievu tautības puika bija reāli vērtīgs resurss, droši vien, ja būtu ieradies kaut kāds polis, mēs būtu viņu saukuši pie sevis, "lai izskaidro, ar kuru galu domā tie poļi, kuru reklāmas mums jāadaptē" (un jā, tas nav korekti - pieņemt, ka polis var izskaidrot visus poļus), cilvēks, kas nāktu no Vācijas vai Īrijas, noteikti arī dabūtu pluspunktus par to, ka var paskatīties uz lietām citādi. Un šitās lietas var just, tāpat kā, teiksim, es studijās reāli jūtu plusus no tā, ka mums ir Erasmus studenti no visurienes. |
|
|
|
Sviesta Ciba |