Rīgas satiksme likvidē viena maršruta mēneškartiņas

« previous entry | next entry »
Tue 09.02.10 | 20:42
Sen nav kaut kas par Rīgas Satiksmi bijis, ne ?

Šodienas wdf - jeb RS nācis pretī pasažieriem (ak, kāda upurēšanās!) Te ir dažas arī saprātīgas lietas, izņemot šo

"Abonementi, kas bija domāti vienam maršrutam, par līdzšinējo cenu dos iespēju braukt izvēlētajā transporta veidā jebkurā maršrutā, bet noteiktu braucienu skaitu - 85 braucienus visās mēneša dienās, 65 braucienus darba dienās."

Es jau sen klusām smīnu, kad RS satiksme paziņo, ka pēc lietošanas statistikas, ko tagad ar etaloniem var mierīgi savākt, sanāk tā un šitā. Tikai tie, kuriem ir 1 maršruta mēnešbiļetes savus etalonus nevalidē, ja brauc kādā citā maršrutā sava maršruta sakritības robežās. Es pieņemu, ka tas ir tāpēc, ka etalona ueber sistēma nespēj izkalkulēt, vai iekāpjot mans etalons atbilst šai pietura, t.i., nespēj izrēķināt maršruta pārklājumus. Šāda kārtība/paziņojums par to parādījās tikai dažas nedēļas pēc etalona ieviešanas, tāpēc arī pieņemu, ka līdz šim vīriņi un sieviņas nebija aizdomājušies. Tad nu lūk, pēc Mērfija likuma sanāk, ka lielākoties nenāk mans maršruts, un lielākoties es braucienu nereģistrēju, tātad no statistikas izkrītu ārā. Šādai aktivitātei ir arī vēl viens pluss - var pa taisno iet apsēsties, nevis grūstīties pie validatora.

Tad nu tā, tagad tie, kuri vismaz 4x dienā braukā pa savu maršrutu, kas nav nekas nereāls, ja esi kustīgs cilvēciņš, braukalēšanās kļūst dārgāka, jo šāda t.s. mēnešbiļete izbeigsies, piemēram, jau 3. nedēļā. Bet ilgāk par mēnesi arī nevarēs braukāties pat ja visi 85/65 braucieni nebūs iztērēti. Vienkārši smieklīgs veids, kā tiek risināta nespēja izrēķināt maršruta sakritību.

Joprojām gaidu un liela daļa problēmu un Rīgas Satiskmes wdf atkristu tīri dabiski, ja būtu laika un zonu sistēma. Tomēr pūcei aste ātrāk uzziedēs, nekā RS sāks domāt par pasažieru ērtībām, kas viņiem pašiem nekādus zaudējumus nerada (jo pasažieri nevar vienlaicīgi atrasties vairākās dažādās vietās, doh).

Bet es esmu tā kā nedaudz sabozusies, jo
1) es izmantoju viena maršruta mēneškartiņu
2) man ir nopirkta 20 braucienu kartiņa par 9 latiem gadījumos, kad jānovirzās no sava maršruta
, bet tagad
ar jauno viena maršruta kartiņu es varētu iztikt bez tā 20 braucienu kartiņas saviem retajiem sānsoļiem, ja nepārsniedzu to noteikto limitu, kas manā gadījumā ir reāli,
taču
tagad 20 braucienu kartiņa ir par 20 sant. lētāka, turklāt !! studenti, kuri saņem mēneškartiņām 50% atlaidi, tagad varēs iepirkt arī noteikta skaita braucienu kartiņas ar atlaidi [sen bij laiks, konsekvence], tātad - 20 braucienu pa kādiem 5 latiem.

Tad nu sanāk, ka es laicīgi iegādājoties 20 braucienus par 9 latiem, lai tad kad man ievajagas, nav ar uguni tā jāmeklē (jo ir Rīgā tādas vietas, kur tiešām to nevar atrast), esmu pārsteigusies un pārāk daudz samaksājusi. Cūcīgi, vēl jo vairāk, ka iepriekšējo 20 braucienu kartiņu man nācās priekšlaicīgi notērēt, jo tā biļešu cenas pacelšanas dēļ bija derīga tikai līdz februārim vai martam (tagad vairs netceros), nevis līdz nākamajam rudenim. (Jā, kāpēc uz dzeltenajiem etaloniem nav rakstīts, ka tie ir derīgi tikai 1 gadu no pirkšanas vai pirmās validēšanas brīža?)
Nu jā, gribēju kā labāk, sanāca kā vienmēr. Un kurš tad tagad ticēs, ka pēc dažiem mēnešiem RS atkal nemainīs noteikumus un laicīgi iepirktie etaloni, ko pati RS tā aģitē, atkal būs nederīgi vai pārmaksāti?


Bet Šlesers esot nikns uz valsti, ka Ryanair aizgāja uz Kauņu. LOL.
Un vēl viņš pagājušo nedēļ solīja sniegu izvest 3 dienās. Kas, protams, nebija noticis un nav noticis. Es neuzskatu par normālu situāciju, ka manā mīļajā Brīvības ielā uz ietvēm ir sniegs tā, ka iedzīvotājiem jāiet pa šauru taciņu tuvu ēkai, kurai pie jumta ir tīīk garas lāstekas. Labi, ka nav atkusnis, kā laikā lāsteku krišanas risks palielinās.

Vispār Rīgā sniegs jau varētu izkust vai uzsnigt pa virsu vēl, jo pilsētas sniegs sāk kļūt krāsaini nesmuks.. brūns vai dzeltens.

Un es ļoti, ļoti apskaužu tos cilvēkus, kuriem ziemā, arī -20, ir iespējas un varēšana pārvietoties ar velosipēdu. Ļoti, ļoti.



--
Autovadītājus es neapskaužu.

Comments {2}

  • Ūūlę

    [info]chimera Link

    ryanair tātad beidzot pametis latviju?

    Reply | Thread

    • [info]hessin Link

      nē, ilgi solīto bāzi, kas dos tik daudz darba vietus un ko tik vēl ne, būvēs nevis Rīgā, bet Kauņā.

      Bet nu jā.. lai vispirms uzbūvē.

      Reply | Parent