Man nepatīk braukāt ar automašīnām, kas arī varētu būt izskaidrojums, kāpēc man joprojām nav un es netiecos pēc autovadīšanas spēju apliecinoša dokumenta.
Bet --
līdz šim likās, ka elektriskās mašīnītes ir kas futūristisks ikdienā neizmantojams, ik pa laikam ziņās parādās kas līdzīgs šim un (izskatās pēc golfa mašīnītes):
ar piebildi nu jā, ar šo jau ilgi nevar nobraukt,
taču
izrādās, ka jau 90tajos Kalifornijā ikdienā izmantoja elektromobīļus.
Un kur tie palika?
Who Killed the Electric Car?
Ja slinkums skatīties, varu pateikt priekšā - īpašniekiem tās atņēma un pierādījumus (mašīnas) iznīcināja.
Laikam jau tagad arī ir kaut kādas nepraktiskas el-mašīnas un parasta izskata hibrīdi, kas īpaši nekādu ekonomiju nedod, un es pārspīlēju.
Bet --
līdz šim likās, ka elektriskās mašīnītes ir kas futūristisks ikdienā neizmantojams, ik pa laikam ziņās parādās kas līdzīgs šim un (izskatās pēc golfa mašīnītes):
ar piebildi nu jā, ar šo jau ilgi nevar nobraukt,
taču
izrādās, ka jau 90tajos Kalifornijā ikdienā izmantoja elektromobīļus.
Un kur tie palika?
Who Killed the Electric Car?
Ja slinkums skatīties, varu pateikt priekšā - īpašniekiem tās atņēma un pierādījumus (mašīnas) iznīcināja.
Laikam jau tagad arī ir kaut kādas nepraktiskas el-mašīnas un parasta izskata hibrīdi, kas īpaši nekādu ekonomiju nedod, un es pārspīlēju.
morraa Link
Nav taa, ka hibriidi nedod ekonomiju. Parasti hibriidi dod loti pienaaciigu jaudu par daudz vaajaakas mashiinas pateerinju.
Reply | ThreadJapaanaa vai nu Toshiba vai nu Mitsubishi, neatceros kursh tieshi, itkaa plaanojot saakt razhot elektromobiljus seerijveidaa.
hessin Link
forši.
8/10/Elektroauto_Mitsubishi_i-
Reply | ParentMitsubishi.
http://www.db.lv/autozinas/a/2009/0
tomēr elektroautomobilis neatrisina vēl vienu nepatīkamu aspektu - sastrēgumus, bet nu tie parasti ir pilsētās, un pilsētās parasti var iztikt ar mazāku braucamrīku;
ja man kādreiz būs auto, tas būs elektroauto.