***

« previous entry | next entry »
Fri 15.05.09 | 11:10
haha

šodien urdījos un izlasīju oriģinālo ryanair paziņojumu un tad man ir jautājums, kā šo teikumu:

"“Ryanair’s web check-in service allows passenger to check-in from 15 days to 4 hours before, and print, or re-print, their boarding card up to 40 minutes prior to their scheduled departure time."

db.lv žurnālisti var iztulkot kā :

"Ryanair norāda, ka jaunā sistēma neļaus pasažieriem iegādāties biļetes vairāk par 15 dienām pirms lidojuma, tāpat netiks atļauta reģistrācija ātrāk par 4 stundām pirms lidojuma."

Bet šodien paskatos db.lv, ka šie ir izlabojuši:

"Ryanair norāda, ka jaunā sistēma neļaus reģistrēties pasažieriem, kas biļetes iegādājas vairāk nekā 15 dienas pirms lidojuma. Savukārt, lai reģistrētos lidojumam internetā, tas jāzidara ne vēlāk kā 4 stundas pirms lidojuma. "

kas semantiski atbilst oriģinālam.

Tātad jaunais rezumē - ar ryanair viss ir daudzmaz kārtībā, jāizvairās no airport check-in. Joprojām negribu lidot :)


Bet nu LV žurnālisti ir idioti, idioti, idioti. Kā var izārstēties no LV ziņu lasīšanas? :>

Comments {6}

  • .

    [info]hessin Link

    saprotu, kāpēc ir ierobežojumi no ryanair, bet es te vairāk spriedelēju, kas darījās tā saspiestā žurnālista galviņā, lai gan nav vērts.
    nu reģistrācijas kioska izmaksas (uzture, apkope) noteikti ir lielākas par 0 - lētāk visu novelt uz klientu pleciem - paši drukā, paši maksā par internetu.
    lai gan ryanairs ir čakarētājs jā.

    Reply | Parent