|
[Feb. 16th, 2013|09:28 am] |
|
|
|
Comments: |
Lūk, lūk - cenrādim, manuprāt (un ne tikai manuprāt) vajadzētu būt muzeja vadības kompetencē, jo tas ir reāls mārketinga instruments, kā reaģēt uz pieprasījumu, kā izveidot jaunus pakalpojumus tad, kad tas ir nepieciešams, nevis tad, kad viss jau nokavēts. Es gribu redzēt to muļķi/juristu/finansistu, visticamāk, no Valsts kancelejas vai tamlīdzīgas iestādes, kam ienāca prātā (lai vēlreiz apdrošinātos un pārapdrošinātos - ka tik kaut kas nenotiek - vai vienkārši ļautos personīgajai paranoijai), ka valsts muzeju cenrāži jāsaskaņo Ministru kabinetā! Ofigeķ, draudziņi!
es neko nezinu par muzejiem bet zinu kā strādā valsts aparāts - ne jau kultūras ministrijā paši cenas izdomā - gočpendel un pirmā pensija par ķīlu, ka cenrāži un pakalpojumu klāsts tiek saskaņots ar nozares pārstāvjiem pirms MK nonāk
un pēc 2 gadiem nonāk atpakaļ muzejā un tad vēl pēc pusgada (ātrākais), kamēr visas pareizās muzeju procedūras ar šefu rīkojumiem tiek izpildītas un tas, hops, izrādās, ka pa šo laiku i cenas vispār ir mainījušās (kāpušas/kritušas) i pakalpojumi (kaut kas zaudējis savu aktualitāti, daudz kas nācis klāt, bet cenrāža iesniegšanas laikā neviens nevarēja paredzēt).
vai tiešām nelasi, ko Tev raksta?
kā nelasu - lasu - par digitalizācijas cenām - uztaisam ES projektu kur 85% ES un 15 % dotā darbinieka alga - vajag vienu skaneri un datoru ja ir lielformāta dokumenti tad lielformāta skaneri - un viss tiek ieskanēts
saprotu, ka jārisina cīņa ar akalakām lai tālāk to ieskanēto piedāvātu tautai - tātad ES projekta viena no komponentēm ir juridiskās bāzes sagatavošana - kur atkal 85% dod ES un 15% ir mūsu darbinieka alga - balstoties uz to tiek pieprasīts kultūras ministriju deleģēt pārstāvi un lūdzu beigās mums ir likumprojekts (var pat juristu noalgot ja vajag no ārienes)
ja vajag projektu uzrakstīt - paprasam man ;) par kafiju ar bulciņu
pēc 5 gadiem ar saskanēto materiālu var taisīt biznesu - pa šiem 5 gadiem arī caur MK izies preiskurants | |