|
[Dec. 12th, 2011|11:24 am] |
Dārgā draudze, tā kā cibā sāk savairoties stukači un visādi citādi rases tīrītāji, tad kopš šī brīža mēs runāsim tikai par nāriņām Arielām un briedēniem Bembijiem.
tātad, ja jums, piemēram, interesē mākslas+tehnoloģijas attiecības šo attiecību oldskūl versijā (nevis Rixc bet proto-), tad esat laipni lūgti šodien, 18:00 ierasties Laikmetīgās Mākslas centrā [1] un paklausīties Vjačeslava Koļeičuka [2] stāstījumu par sevi un savu interesi par 20.gs. pirmā ceturkšņa avangardistiem un īpaši ārtistu Kārli Johansonu [3]. VK ir viens no kinētiskās mākslas pionieriem 70' gadu PSRS, šķiet, sadarbībā ar citiem saviem cīņubiedriem pat pamanījies nopubliskoties iekš tolaik svaigi iedibinātā "Leonardo" žurčika; latvju agrīnie kinētiķi ir tusējušies ar viņu+viņu loku Krievijā, tiesa, uzskatot tos par pārāk tehnokrātiskiem, kamēr paši esot vairāk uz mākslinieku pusi, bet, kā tieši tur ir/ir bijis, varēs dzirdēt šodien, jo sarunu vadīs, vai pareizāk sakot - dialogā iesaistīties - viens no LV kinētiķu loka ļaudīm: Valdis Celms [4].
tātad, ja kādam šķiet, ka šitas varētu būt interesanti, laipni lūgti apmeklēt. Ja kādam šķiet, ka šitas varētu būt interesanti, bet bailīgi un kautrīgi svešās teritorijās kāju spert, varu pieteikties būtu par jūsu atbalstu (neviens@gmail.com)
[1] Alberta iela 13, pēdējais stāvs, gandrīz virs DELNAs, ar skaistu skatu uz Zviedru ekonomikas augstskolas iekšsētu.
[2] nezinātājiem rosinošs varētu būt fakts, ka viņš ir viens no leģendārās filmas „Kin-dza-dza” planētas Pļuk dīvaino objektu (piemēram, „gravicapa” un „trankļukators”) autoriem. Viņš sadarbojies un kopīgi uzstājies ar elektroniskās mūzikas komponistu, radioinženieri un vienu no agrīnāko sintezatoru modeļa ANS autoriem Staņislavu Kreiči. /lcca info/
[3] Ja jūs zinait Gustavu kluci, tad būtu tikai pieklājīgi zināt arī šito (un plus vēl Aleksandru Drēviņu, ja vēlaties izlikties īpaši advancēts LV kultūras jautājumos
[4] nezinātājs ar V.Celma ne-kinētisko darbu visbiežāk būtu saskāries pilsētas pierobežā, jo burti "Rīga" ir viņa dizains. tāpat arī brīvvalsts laikā dziesmusvētkos viņš mēdz dizainēt tautisko dancātāju jā-veidojamos latvju rakstus un zīmes iekš stadiona zemes. Visādi citādi džeks taisījis sākot no Opārtiska Vazarelli ieslēpta 1970. gada diplomdarbā "Psihopataloģijas laboratorija redzes reakciju pārbaudei ar impulsu palīdzību", radioteleskopa antenu, kuru - pēc militāro plānu pārcelšanas no LV (Baldone) uz Krimu - tā arī neuzbūvēja un, sadarbībā arī ar citiem, veselu strīpu kinētisku objektu, kas daļa tika iepirkti Dodžu kolekcijai ASV un daļa kādu laiku zibinājās padomiskajos interjēros un eksterjēros. |
|
|
Comments: |
| From: | ttp |
Date: | December 12th, 2011 - 12:19 pm |
---|
| | | (Link) |
|
eh, varēja jau pa nedēļu pārlikt, tad paspētu ku
From: | zirka |
Date: | December 12th, 2011 - 12:56 pm |
---|
| | | (Link) |
|
izklausās šaušalīgi labi, neraža, ka viss labais manā prombūtnē
bet kas tur tai pirmā rindkopā domāts?
| From: | jim |
Date: | December 12th, 2011 - 01:00 pm |
---|
| | | (Link) |
|
From: | zirka |
Date: | December 12th, 2011 - 01:09 pm |
---|
| | | (Link) |
|
ak tāāāāā.... visulabu.
par [1] - ne Delnas, bet Providus (Delna ir Čaka ielā), un skats ir arī uz visnotaļ jauko Rīgas Juridisko augstskolu :) | |