|
[Jun. 28th, 2011|12:30 pm] |
|
|
|
Comments: |
to džigitu, kā likums, ir daudz mazāk nekā lēno braucēju, kas pilsētā brauc zem maksimālā atļautā (jā, tas ir par lēnu, ir jābrauc VISMAZ uz 50), kas knosās un nevar normāli uztaisīt kreiso, kas uz saviem 85 nevar palīst malā uz Via Baltica uz sānu joslas utt. džigiti ātri paskrien garām un aidā, arivederči, kamēr lēnais (visu teorētiķu apjusmotais) CSN ievērotājs velkas tev un 30 citiem bēdu brāļiem pa priekšu un bojā braukšnaas kultūru :)
lasi: "maksimālais atļautais"
Rigā pārvietoties zem MAKSIMĀLĀ ir noziegums pret braukšanas plūsmu un necieņa pret citiem autovadītājiem
TB! salīdzināt labos un sliktos ir neauglīgi. prosta ir tāds novērojums, ka agresīvie garām līdēji ir daudz, daudz mazāk nekā lēnie "es braucu rūpīgi un sev nezinot, reāli traucēju satiksmi". attiecība varētu būt kādi 1:5 moška. nezinu, kāpēc. varbūt tie agresīvie ātri nositas, varbūt es šos nepamanu, varbūt viņi ar savu agresisvitāti (kas lielākoties būs subjektīvs vērtējums) mani nemaz netraucē. ak, un terminam "maksimālais" parasti piešujas tie, kas ikdienā ir pasažieru lomā, nevis spaida pedāļus (te gan es ar aizžmiegtām acēm bakstu tumsā, nazjinu) TB Nr.2 tas termins "agresīvais braucējs" ir no tās pašas pasaku pasaules kā 'Jēzus. satikt viņu var, visi par viņu runā, bet ierauga retais.
runa nav par labajiem un sliktajiem per se, bet gan, ka "traucēt satiksmi" un "apdraudēt satiksmes dalībniekus" tomēr ir ar "labuma" vai pareizāk sakot "mazāka ļaunuma" gradācijām. Vismaz man tā šķiet. Taču konkrētajā un vēl pāris dzirdētajās sarunās, kas rosināja mani veikt šo ierakstu cibā, "traucējošie" tika definēti kā visa satiksmes nelaime, kamēr "apdraudošie" - šoferēšanas etalons. Kas man šķiet vnk neloģiski. | |