|
[Apr. 11th, 2011|10:48 am] |
|
|
|
Comments: |
atkal kaut ko nesaprotu - latvijai būtu jāangažē skolas, kas gatavo studentus svešām valstīm vai savai?
un ko nozīmē apčakarēt? mācīt bērnam ķīmiju desmit gadus krieviski un pēcāk iemest universitātē, kur aš dva o sauc par hādivio nav lielāka apčakarēšana? un tas pats fizikā, matemātikā etc
Vai tu sašūti arī par letiņiem, kas savus bērnus uz angliju un franciju skolties sūta, vai arī tikai par krieviem, kas brauc uz Ru? Latvija ir EU līdz ar ko skolēnu un studentu aprite starp dalībvalstu u.c. augstskolām ir gan iespējama, gan tiek arī veicināta. Arī uz latviju studēt un strādāt brauc ļaudis gan no 3 pasaules valstīm, gan arī no Eiropas un Skandināvijas, kur problēma? otrkārt, ja valstī nav iespējas radīt darba vietas, tad es nezinu, vai būtu jāsašūt, ka ļaudis meklē atbilstošākas iespējas studēt un/vai strādāt.
es pati uzskatu, ka valsts skolām būtu jābūt latviešu skolām un + valstij būtu ar kkādu resursu % jāpiedalās minoritāšu izglītības iestāžu atbalstā, pa lielam atstājot to kā pašu šo minoritāšu kopienu lietu. Noteiktais stundu un priekšmetu skaits latviešu valodā ir jau noteikts un eksistējošs, skolēni arī citvalodīgajās skolās apgūst latviešu valodā ne tikai gramatiku un literatūru.
ko nozīmē valstī nav iespējas radīt darba vietas - ej un radi! ;)
ar ko tavs uzskats atšķiras no dzintara uzskata, īpašas atšķirības nesaskatu - ja nu kāda nianse, bet tas jau metožu jautājums ne vektora | |