|
[Aug. 22nd, 2010|10:04 am] |
|
|
|
Comments: |
![[User Picture]](http://klab.lv/userpic/162216/31625) | From: | junona |
Date: | August 22nd, 2010 - 01:49 pm |
---|
| | | (Link) |
|
Jā,bet nomaina un bez kurnēšanas. Un tas ir punkts. Normālos gadījumos pērkot premium tu pērc arī servisu. Un garantijas laiks parasti ir 3 gadi (kurus bieži var pagarināt uz vēl 2).
From: | karuna |
Date: | August 22nd, 2010 - 02:05 pm |
---|
| | | (Link) |
|
Mana pieredze rāda, ka aktīvs lietotājs 2 gadu laikā uzlies savam datoram kafiju vai nometīs to zemē utt., kas parasto garantiju automātiski anulēs. Var pirkt dārgo apdrošināšanu pret negadījumiem, bet to tad lai nu katrs pats sev izlemj.
![[User Picture]](http://klab.lv/userpic/162216/31625) | From: | junona |
Date: | August 22nd, 2010 - 02:14 pm |
---|
| | | (Link) |
|
Vai šis nav tas gadījums, kad tiek izdarīt vispārinājums uz kādu 5 piemēru bāzes? Ā, nu vēl, protams, tā varētu būt aktīva lietotāja definīcija. Ja savu laptopu neesmu metis zemē un aplējis ar kafija, tad nespīd man aktīvā lietotāja tituls.
From: | karuna |
Date: | August 22nd, 2010 - 02:18 pm |
---|
| | | (Link) |
|
Laikam jau nespīd :)
From: | karuna |
Date: | August 22nd, 2010 - 02:22 pm |
---|
| | | (Link) |
|
Cik atceros, uzņēmumā gāja vēl trakāk, jo pret personīgo īpašumu lietotāji tomēr ir saudzīgāki.
From: | divi_g |
Date: | August 22nd, 2010 - 10:37 pm |
---|
| | | (Link) |
|
Tas gan. | |