kanariņš - Post a comment [entries|archive|friends|userinfo]
helvetica

[ userinfo | sc userinfo ]
[ archive | journal archive ]

Jul. 26th, 2010|07:49 am

indulgence
Nuss, reklamšķiku neprofesionalitāte ir cits stāsts. Taču visnotaļ šaubos, ka visi reklāmas "industrijā" ir tik dumji, ka gadu desmitus apzināti atsakās no naudas pelnīšanas, jo pakārto darba rezultātu savai gaumei, nevis vēlmei tikt pie kāposta. :)

Par pētījumiem nezinu, bet fakts ir viens: kad vaicāju vienam pudeles brālim, kurš aktīvi TV taisa visādus "humora" raidījumus - kāpēc tie kļūst tikai pliekanāki, vai patiesi slinkums gumīgus jokus pagooglot,? - šis skumji atbildēja, ka labprāt taisītu ko gaumīgāku, taču visi mēģinājumi kaut mazliet pacelt joku saturu virs jostas vietas momentā uzrāda skatītāju skaita kritumu. Arī pārdevējiem ir līdzīgas problēmas. Manpamatpacients tirgo sieviešu smiņķus un skumji atzīst, ka tikko kā šie mēģina ko savā izpratnē "elegantāk" reklamēt (cik nu tur tās mārketinga beibes tos vogue un elle paskatījušās), tā uzreiz jūtami krītas pārdošanas apjomi (bet šīm vajag, lai to lūpeni nopirktu 1000 babuļi, nevis klāt nāktu vēl viena kliente ar bikucīt labāku gaumi). Piemēram, tā meteorīta akcija man personīgi šķiet derdzīga, bet mana 12gadīgā puikas klasē visi par to fano - Tele2 moš zaudējuši mani kā klientu uz mūžiem, toties ieguvuši 30 tīņus, tb absolūti nejūtas zaudētāji. Rezumējot: cilvēki kā suga ir dumji un bez gaumes, tāpēc vienmēr un visur Borats, Bīns un Benijs Hils būs populārāki un pieprasītāki par Pjatigorski un Rortiju. Tā tas vienkārši ir. Āmen. :)
link Read Comments

Reply:
From:
( )Anonymous- this user has disabled anonymous posting.
Username:
Password:
Subject:
No HTML allowed in subject
  
Message:

Notice! This user has turned on the option that logs your IP address when posting.