|
Apr. 23rd, 2010|02:40 pm |
Cik es esmu novērojis, tad reklāmas nozarē nestrādā cilvēki ar ētiskiem principiem - tos tur vienkārši nevar atļauties. Jo klientūra pārsvarā ir visādi AŠ un Lembji, kā arī lielās korporācijas, kuri neapgrūrina sevi ar sociālo atbildību (ja tā tiešām būtu, tad pašlaik Latvijā un pasaulē ekonomika nebūtu sagāzēta līdz grīdai). Viņiem ir vajadzīgi profesionāli smadzeņu pisēji, tādi kā Stendža, par kura darbību es no kants neesmu dzirdējis nevinu kritisku vārdu - tikai godbijīgu apbrīnu (palabo, ja kļūdos).
Manuprāt, reklāma pazaudēja ētiku šajā brīdī un kopš tiem laikiem tā arī nav atguvusi. Un visa tā diršana (sic!) par godīgumu, atbildību un morāli ir vienkārši demagoģiska pašreklāma, ko Setndžas piemērs spoži parāda. |
|