|
[Apr. 21st, 2010|03:06 pm] |
Skatos vecas panorāmas un nesaprotu, kamdēļ valsts kanāla centrālajā ziņu pārraidē atsaucas uz draugiem.lv kaut kādiem datiem? Tas ir tāds autoritatīvs avots, jā? Ar feikajiem profiliem, zīdaiņu, kaķu un istabaugu profiliem un daudziem, daudziem ļaudīm, kas to nelieto principā. Vai arī tā ir stratēģija "būt tuvāk tautai"? vai vnk resursu trūkums vai slinkums paķēpāt rokas ar nopietnu darbu? vai arī draugiem.lv lobēšana (līdzīgi kā ar sižetiem par bērnudārziem, jeb vienu konkrētu, kas vairāk smird pēc brutālas reklāmas, nevis māmiņām saistoša, informatīva sižeta)? Godīgsakot mana apziņa automātiski deletē jebkādu ziņu saturu, kas tiek balstīts draugiem.lv aptauju informācijā. es atvainojos |
|
|
Comments: |
| From: | bozena |
Date: | April 22nd, 2010 - 09:18 am |
---|
| | | (Link) |
|
O jā! Das ist aber schoen! Es arī pamanīju, ka draugiem.lv tika veikta ļoti nopietna aptauja un indīgi apvaicājos vienam no potenciālajiem rspondentiem, savai jaunākajai meitai, 1 klases skolniecei, kādas bija viņas domas šajā jautājumā. Taču pēc gadījuma, kad viens klients man tā sacīt veica pasūtījumu draugos, aļa uztaisi man šo un to, un bija ārkārtīgi izbrīnīts nesaņēmis gaidīto, es savukārt vairs ne par ko tādu nebrīnos.
jā, un otrs fans ir tāds, ka LV ļaudis profesionālām vajadzībām izmanto sociālos tīklus, lai arī eksistē ne viens vien tieši profesionāli-orientēts sociālais tīkls, kuros privāto albumu un blogu vietā ir opcija dot references kolēģiem, atzīmēt savus amatus etc. :) draugi ūber alles | |